یئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری پنج سارق سابقه‌دار خبر داد که اقدام به 12 فقره سرقت محموله‌ تریلی‌های کانتینردار کرده بودند.
کد خبر: ۴۵۰۲۶۹

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، به دنبال چند فقره سرقت از محموله‌های جاده‌ای در سطح استان کارآگاهان هنگام رسیدگی به پرونده دریافتند پنج سارق حرفه‌ای با شناسایی تریلی‌های باری حامل محموله‌های مختلف، آنها را تعقیب و زمانی که راننده قصد استراحت داشته، به خودرو حمله‌ور شده و با تهدید راننده در مدت 15 دقیقه مقادیری از محموله را به کامیون منتقل کرده و متواری می‌شوند.

با اقدامات اطلاعاتی و ردزنی برخی اموال مسروقه، سرانجام مالخری که قصد فروش تعدادی تلویزیون ال‌سی‌دی مسروقه را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی به خرید اموال مسروقه از سارقان اعتراف کرد. با راهنمایی مالخر محل اختفای سارقان در شهرستان مهریز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه پنج متهم دستگیر شدند.

 در بازرسی از محل مقادیر زیادی از اموال مسروقه شامل پوشاک، کولر گازی و تلویزیون ال‌سی‌دی کشف و ضبط شد.

متهمان ـ که همگی سابقه‌دار بودند ـ‌ با انتقال به پلیس آگاهی به 12 فقره سرقت از محموله‌های جاده‌ای اعتراف و درباره شیوه سرقتشان عنوان کردند: با یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه کامیون برای بارگیری اموال مسروقه، سوژه را از بندرعباس شناسایی و تعقیب و هنگام استراحت راننده، محموله‌ را سرقت می‌کردیم.

متهمان برای تعیین تکلیف به دادسرا اعزام شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها