در یکی از جنایت ها عاملان قتل، قصد آتش زدن جسد مقتول را داشتند که این فرصت را پیدا نکردند

قتل مرموز 2 مرد در تهران

با کشف 2 جسد در غرب و جنوب شرق تهران رازگشایی از این قتل‌های مرموز آغاز شد. به گزارش «جام‌جم»، روز گذشته ماموران کلانتری 141 از کشف جسد مردی با خبر شدند که عاملان جنایت قصد آتش زدن آن را داشتند. با حضور ماموران و بازپرس ویژه قتل تهران در محل، تحقیق در این زمینه آغاز و معلوم شد، مقتول مرد 25 ساله‌ای است که با ضربات چاقو به قتل رسیده است و در کنار جسد چند شیشه الکل و مواد آتش‌زا قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۰۱۸۰

تحقیقات بعدی نشان داد، مقتول در محل دیگری به قتل رسیده است و عاملان جنایت با خودروی پراید دزدی جسد را به این محل منتقل کرده و قصد آتش زدن آن را داشته‌اند که این فرصت را پیدا نکرده و متواری شده‌اند.

با دستورقضایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و با ارجاع پرونده به شعبه 10 پلیس آگاهی مالک خودرویی که جسد با آن حمل شده بود، شناسایی شد. وی در تحقیقات گفت: چند روز پیش خودروی او سرقت شده و او این موضوع را به پلیس گزارش کرده است.

با جمع‌بندی اطلاعات تلاش کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

جسد در جوی آب

گزارش دیگری حاکی است، حوالی ظهر روز گذشته به دنبال گرفتگی جوی آبی در جنوب شرق تهران، تلاش برای رفع آبگرفتگی آغاز و مشخص شد یک جسد موجب گرفتگی جوی آب شده است.

به این ترتیب ماموران کلانتری 169 خزانه با حضور در محل متوجه شدند جسد متعلق به مرد 45 ساله‌ای است که به دلایل نامشخصی به قتل رسیده است.

با حضور بازپرس ویژه قتل تهران در محل، در تحقیقات بعدی معلوم شد مقتول با اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است و عاملان جنایت با رها کردن جسد در جوی آب متواری شده‌اند.

با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده برای مشخص شدن هویت مقتول و شناسایی عامل یا عاملان جنایت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها