هفته آینده بررسی می‌شود؛

رد شش تفحص در دستور کار مجلس

گزارش رد شش تحقیق و تفحص کمیسیونهای تخصصی مجلس و بررسی تقاضای 2 تحقیق و تفحص هفته آینده در دستور کار نمایندگان قرار دارد.
کد خبر: ۴۴۹۹۷۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت نفت و برخی از شرکت های تابعه درخصوص خرید لوله های انتقال گاز و گزارش دیگر این کمیسیون مبنی بر رد تحقیق و تفحص از قراردادهای نفت و گاز در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست کشور و گزارش دیگر این کمیسیون مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور در دستور کار مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 هجری شمسی و گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شورای عالی اداری و برخی از اقدامات اخیر دولت مثل دورکاری و انتقال وزارتخانه ها و کارکنان به سایر استان ها نیز از دیگر این تحقیق و تفحص هاست.

همچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از حادثه منجر به فوت و جرح عده ای از کارگران در کارخانه ایران خودرو و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی کشور در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها