شبکه‌های رادیویی بیش از 120 برنامه را با موضوع حماسه 9 دی ماه پخش کردند.
کد خبر: ۴۴۹۶۶۷

20 شبکه رادیویی به مدت 3884 دقیقه و با حضور 113 کارشناس و تعداد 122 برنامه درباره گرامیداشت یوم الله 9 دی ماه که یادآور عظمت، شکوه و خلق حماسه مردمی است، با تأسی از پیام عاشورا، نقاب از چهره فتنه‌گران برکشیدند و مانند همیشه ندای ولایت‌پذیری هم وطنانمان را به گوش جهانیان رساندند که رویکردها و سیاست‌های تبیین شده در این برنامه ها به صورت اجمالی عبارت بودند از:

اطاعت پذیری و بیعت مجدد مردم با مقام معظم رهبری، توجه به لایه های عمیق پیدایش و ظهور حماسه 9 دی و بررسی پیامدهای داخلی و خارجی آن، تحلیل و تبیین ابعاد و ریشه های فتنه سال 88 و شیوه های براندازی نرم توسط دشمن وتأکید بر پرهیز از سطحی نگری، تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط اصلی حرکت انقلاب اسلامی و آشکارسازی ابعاد فتنه 88، تبیین عمق مردمی انقلاب اسلامی و تشریح نقش توده های مردم در جلوگیری از انحراف و سازش با دشمن ، تبیین چگونگی دشمن شناسی وضروت اتحاد در پرتو ولایت برای دست یابی به وحدت و انسجام ملی.

شبکه های رادیویی ایران با 771 دقیقه، گفتگو 490 دقیقه ، جوان 460 دقیقه ، قرآن 310 دقیقه ، البرز 287 دقیقه، فرهنگ 225 دقیقه ، تهران 222 دقیقه معارف 216 دقیقه ، ایرانصدا 215 دقیقه، پیام 200 دقیقه ، ورزش 133 دقیقه، سلامت 115 دقیقه، صدای آشنا 115 دقیقه، نمایش 100 دقیقه و اقتصاد 25 دقیقه برای یوم الله 9 دی تولید و پخش برنامه داشتند.

پخش زنده دیدار تیم‌های اروپایی از رادیو ورزش

از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس دیدار تیم‌های نیوکاسل ـ‌ منچستر یونایتد را چهارشنبه شب ساعت ‌٢٣ و ‌٣٠ دقیقه به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین علاقمندان به فوتبال می توانند ‌٣٠ دقیقه بامداد روز پنجشنبه دیدار تیم‌های بارسلونا ـ اوساسونا را از سری مسابقات فوتبال جام حذفی اسپانیا را نیز بشنوند.

در برنامه این هفته «آسیب شناسی ورزشی» که چهارشنبه ساعت ‌١٣ پخش می شود دکتر بیات حضور خواهند داشت و در خصوص گرمازدگی و سرمازدگی ورزشکاران در میادین ورزشی صحبت خواهند کرد.

این برنامه به سردبیری و تهیه‌کنندگی : احسان بهادر و گویندگی : شهریار شهریاری به روی آنتن می رود.

دیدار دوتیم سایپا ـ کاله مازندران از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ساعت ‌١٦/٣٠ به صورت زنده از رادیو ورزش پخش خواهد شد.

همچنین علاقمندان به ورزش والیبال می توانند در جریان لحظه به لحظه نتایج سایر دیدارها که به صورت همزمان برگزار می شود قرار بگیرند.

پخش «وقتی همه خواب بودند» از رادیو فیلم

فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

داستان این فیلم قصه بی‌بی سلیمه،مامای پیر و محبوب روستای تازه آباد است که بالاخره پس از سال‌ها انتظار نوبت سفرش به خانه خدا فرا رسیده،بی بی درحال خداحافظی و حلالیت طلبی از اهالی ده‌ است که خبر می‌رسد اجازه سفر ندارد،اما بچه‌های روستا تصمیم می‌گیرند تا او را در این سفر همراهی کنند و...

فرشاد آذرنیا تهیه‌کنندگی و سردبیری،شمسی صادقی گویندگی و تنظیم رادیویی و علی حاجی نوروزی صدابرداری این برنامه رادیو فیلم را بر عهده دارند.

گلاب آدینه،محمدرضا فروتن،علی صفایی و... از بازیگران «وقتی همه خواب بودند» هستند و فریدون حسن‌پور نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

«وقتی همه خواب بودند» روز جمعه ساعت 16:30 بر روی موج اف ام، ردیف 5/107 پخش می‌شود.

5 شبکه رادیویی به مرحله دوم جشنواره راه یافتند

در دومین جشنواره مستند گزارشی 12 برنامه از 5 شبکه رادیویی به مرحله دوم راه یافتند.

زهرا صفاییان مدیر طرح و برنامه شبکه رادیویی تهران گفت : در دومین جشنواره مستند گزارشی 39 برنامه مستند از 9 شبکه رادیویی شرکت کرده بودند که از این میان 12 برنامه از 5 شبکه رادیویی ایران، تهران،‌ اقتصاد، ‌سلامت و ایران صدا به مرحله دوم راه یافتند.

مدیر طرح و برنامه شبکه رادیویی تهران افزود: لقمه حلال از رادیو اقتصاد، تلنگر از رادیو سلامت، فریادهای خاص، موتورهای توقیفی، عصبانیت، فاصله، نامطلوب بودن کیفیت نان، لبه تاریکی و دختران ایرانی از تهران، در همین حوالی و جرایم اینترنتی از ایران و پیشنهاد بی شرمانه از ایران صدا به مرحله دوم راه یافتند.

برنامه های شبکه رادیو تهران، روی موج اف. ام، ردیف ‌٩٤ و روی موج ای.ام ردیف ‌١٣٣٢ قابل دسترسی است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها