کرمانشاه ـ ایسنا: استاندار کرمانشاه گفت: راه‌آهن غرب در مسیر کرمانشاه ـ‌ خسروی در کمتر از 2 سال و نیم به بهره‌برداری خواهد رسید. سیددادوش هاشمی افزود: ترک تشریفات این پروژه در کوتاه‌ترین زمان اخذ و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار این پروژه انتخاب شد. هم‌اکنون کار اجرای این پروژه در 3 نقطه آغاز شده است.
کد خبر: ۴۴۸۴۲۳

گرگان ـ مهر: حمید سلامتی ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، دلایل بروزحریق هفته گذشته در حوزه منابع طبیعی گالیکش واقع در شرق استان را ورود دامداران و شکارچیان منطقه اعلام کرد و گفت : ‌ بلافاصله با توجه به تمهیدات اتخاذشده ‌حریق اطفا و منطقه بازسازی شد.

خرم‌آباد ـ جام‌جم: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم‌آباد از تملک 16هزار متری باغ‌فیض توسط سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری خرم‌آباد خبر داد و گفت: برای تملک واحدهای باقیمانده و پرداخت طلب مالکین واحد‌های خریداری شده، به 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.‌ مراد کرمی افزود: شورای شهر خرم‌آباد در نظر دارد این محل را به محیطی فرهنگی و توریستی تبدیل کند.

همدان ـ ایسنا: داوود رشیدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان این‌که سیر همدان استاندارد سایزی و وزنی پیشین را ندارد، گفت: متاسفانه چندین سال پیش با میزان خوب صادرات سیر، کشاورزان بدون نگهداری نمونه‌ای از آن محصول برای بذر همه را صادر کردند، اما اکنون در حال انجام مطالعه برای بازگرداندن کیفیت سیرها به وضعیت پیشین هستیم.

تبریز ـ خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش منطقه‌ای بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در نیمه دوم اسفند سال جاری در تبریز خبر داد.‌ مسعود محمدیان با اشاره به فرآوری بیش از یکهزار و 500 تن محصولات کشاورزی در استان و برنامه‌ریزی اساسی جهت توسعه این بخش در برنامه پنجم توسعه گفت: همایش منطقه‌ای بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در راستای ارتقای علوم و فنون بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی برگزار می‌شود.

ساری ـ فارس: رئیس اداره راه و ترابری محور هراز گفت: 2 میلیارد تومان هزینه سالانه نگهداری محور مواصلاتی هراز است.‌ علی نوری‌پور افزود: نگهداری 64 کیلومتر راه اصلی و 55 کیلومتر راه فرعی محور هراز به عهده این اداره است.

کرمان ـ مهر: پروژه ایجاد ذخیره‌گاه جانوری در سیرجان آغاز به کار کرد. این پروژه در پی عقد قرارداد بین وزیر محیط‌زیست قطر و رئیس سازمان محیط‌زیست ایران در کرمان و پس از گذشت یک سال آغاز شد.این طرح با هزینه‌ای معادل 500 میلیون دلار در محیطی با ابعاد 3 هزار هکتار در دشت‌های سیرجان آغاز شد و مهم‌ترین هدف آن پرورش هوبره است. اسماعیل نجار ، استاندار کرمان در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه با ابراز رضایت از سرمایه‌گذاری طرف قطری در محیط‌زیست کرمان گفت: این مرکز به یکی از قطب‌های تحقیقاتی برای ادامه حیات حیوانات در معرض انقراض تبدیل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها