دکتر استرنج‌لاو، خاک سرد، نشان آهنین،‌ قدرت اسلحه، فرودگاه، تیغ رو و نوامبر دیوانه فیلم‌هایی هستند که امروز و فردا پخش می‌شوند

آغاز فصل زمستان با نمایش 22 فیلم دیدنی

فیلم­­های «طوفان 1»، «دکتر استرنج‌لاو»، «طوفان2»، «سرپیکو»، «پهلوان روشن»، «کشتی‌گیر»، «خاک سرد»، «نشان آهنین»، «بازرس مورس»، «بلوتوثتو روشن کن»، «قدرت اسلحه»، «روز مناسب»، «فرودگاه» ، «آزاده»، «سلام ناشر محترم»، «تیغ رو»، «نوامبر دیوانه»، «سفر به سرزمین دور»، «پایان تبهکار»، «راز یک حقیقت»، «شب‌نشینی» و «رنگ تلخی» امروز و فردا از شبکه‌­های یک، 2، 3، 4، تهران و شما پخش می­شود.
کد خبر: ۴۴۷۵۹۳

شبکه یک

طوفان 1 ـ امشب ساعت 22

دکتر استرنج‌لاو ـ امشب ساعت 24

طوفان 2 ـ فردا ساعت 16

سرپیکو ـ فردا ساعت 24

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «طوفان1» امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

رابرت ترل، ثروتمند آمریکایی است که شرکت هسته‌ای «ترل تکنولوژی» را تاسیس کرده تا با انجام تغییرات هسته‌ای در جو، کنترل آب و هوای دنیا را در دست بگیرد. او با کمک یک ژنرال عالی‌رتبه کاخ سفید حمایت کنگره آمریکا را نیز جلب کرده است. آنها پس از انجام چند آزمایش موفقیت‌آمیز درپی انجام آزمایشی بزرگ به نام رنگین‌کمان هستند.

فیلم سینمایی «دکتر استرنج‌لاو» هم به کارگردانی استنلی کوبریک امشب ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. جک ژنرال روان پریش ارتش آمریکا و رئیس یک باشگاه هوایی در آمریکاست که در اقدامی خودسرانه تهاجمی هسته‌ای علیه شوروی به راه می‌اندازد اما رئیس‌جمهور و سیاستمداران آمریکا پس از آگاهی از این عمل با تجمع در اتاق فرماندهی جنگ ایالات متحده به دنبال راهی برای توقف این حملات می‌گردند. پیتر سلرز، جورج سی اسکات و استرلینگ هیدن در فیلم سینمایی «دکتر استرنج‌لاو» محصول سال 1964 انگلستان بازی کرده‌اند.

قسمت دوم  فیلم سینمایی «طوفان2» نیز فردا ساعت 16 از شبکه­ یک سیما پخش­ می‌شود.

این فیلم ادامه داستان قسمت اول است: دانشمند جوان «جاناتان کرک» که سرپرست عملیات رنگین‌کمان است، با انجام آزمایش تغییرات هسته‌ای جو مخالف است، اما رابرت ترل، رئیس او برای جلب نظر سیاستمداران قصد دارد نقشه دیگری را اجرا کند.

فیلم سینمایی «سرپیکو» به کارگردانی سیدنی لومت و با بازی آل‌پاچینو و جان راند ولف هم فردا ساعت 24 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

شبکه 2

پهلوان روشن ـ امروز ساعت 30/14

کشتی‌گیر ـ فردا ساعت 30/17

خاک سرد ـ فردا ساعت 23

انیمیشن «پهلوان روشن» به کارگردانی سلمی افکاری هم امروز ساعت 30/14 از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

مهتر همراه پسر نوجوانش روشن به نگهداری و تیمار اسب‌های خان مشغولند. خان ظالم با توهم سرپیچی پدر، روشن را از دو چشم نابینا و سپس او را تبعید می‌کند. روشن سال‌ها تحت تعلیمات پدر در کوهستان آموزش می‌بیند و همراه عده‌ای از جوانان گردهم می‌آیند تا علیه ظلم خان به مبارزه بپردازند.

شبکه 2 سیما برای فردا ساعت 30/17 هم فیلم سینمایی «کشتی‌گیر» به کارگردانی مل دامسکی را برای پخش در نظر گرفته است. داستان فیلم درباره پسری به نام کال است که تصمیم می‌گیرد مانند پدر و برادرش کشتی‌گیر شود. او تا به حال ورزش نکرده و ضعیف است، اما تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد تمام تلاش خود را بکند تا یک کشتی‌گیر قابل شود.

فیلم سینمایی «خاک سرد» هم به کارگردانی رضا سبحانی و نویسندگی یزدان عشیری فردا ساعت 23 از شبکه­ 2 سیما روی آنتن می‌رود. داستان فیلم زندگی خانواده‌ای را در بیابان‌های اطراف بم پیش از وقوع زلزله در سال 82 روایت می‌کند. علت زندگی این خانواده در بیابان آرزویی است که پدر خانواده، یوسف در سر دارد. او به این امید است که در دل کویر با حفر چاهی به آب برسد و در نتیجه آنجا را آباد کند.

محمدرضا فروتن، هیلا اکرانی و رضا آشتیانی به­ عنوان بازیگران­ اصلی در فیلم سینمایی «خاک سرد» بازی کرده‌اند.

شبکه 3

نشان آهنین ـ امروز ساعت 15/10

برزخ بزرگان ـ امروز ساعت 30/15

بلوتوثتو روشن کن ـ امشب ساعت 19

قدرت اسلحه ـ امشب ساعت 30/23

روز مناسب ـ فردا ساعت 30/10

فرودگاه ـ فردا ساعت 15/14

آزاده ـ فردا ساعت 19

ساعت 15/10 امروز همچنین فیلم سینمایی «نشان آهنین» به کارگردانی سام پکین‌پا محصول سال 1977 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «برزخ بزرگان» به کارگردانی جان مدن هم امروز ساعت 30/15 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. جسد مردی در قایق کوچکی پیدا می‌شود. پس از گذشت مدتی در مراسمی که در آکسفورد برگزار می‌شود، زن مشهور بازیگری به نام گلویس گلوله خورده و کشته می‌شود. بازرس مورس متوجه می‌شود با پرونده پیچیده‌ای روبه‌رو شده است.

ساعت 19 امشب هم فیلم تلویزیونی «بلوتوثتو روشن کن» از شبکه 3 سیما پخش­ می ­شود.

پسر جوانی به نام فرهاد ایمانی کشته می‌شود. سبحان، سرگرد آگاهی همراه گروهش، پیگیری پرونده را به‌عهده می‌گیرد. بعد از جستجوی اولیه معلوم می‌شود از هم‌خانه فرهاد، سعید صارمی هیچ اطلاعی در دست نیست. از طریق پیغام‌‌های ثبت شده روی پیغامگیر تلفن خانه فرهاد، 2 دختر شناسایی و مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

فیلم تلویزیونی «بلوتوثتو روشن کن» به کارگردانی کامبیز کاشفی تهیه شده و در آن بازیگرانی چون عسل بدیعی، صبا کمالی و کامبیز کاشفی هنرنمایی می‌کنند.

همچنین ساعت 30/23 امشب فیلم سینمایی «قدرت اسلحه» از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

این فیلم براساس یک داستان واقعی که در تومستون آریزونا در سال 1881 اتفاق افتاده تهیه شده است. کلانتر وایر همراه برادرانش و داک هالی دی با یک فرد بانفوذ درگیر می‌شوند و این فرد که کلانتر محلی نیز با او همراه است، قصد کشتن آنها را دارد.

فیلم سینمایی «روز مناسب» هم فردا ساعت 30/10 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «فرودگاه» هم فردا ساعت 15/14 از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

در یک روز برفی باند فرودگاه بسته می‌شود. کارکنان فرودگاه مشغول پاک‌سازی باند هستند؛ اما هنگام فرود، هواپیمایی در برف، گیر کرده و باند مسدود می‌شود. تمام نیروها بسیج می‌شوند تا باند باز شود.

برت لنکستر و دین مارتین، بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «آزاده» به کارگردانی محمدحسین حقیقی هم فردا ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی آزاده با بازی بابک حمیدیان داستان شخصی به نام علیرضا است که همراه مادر و همسر باردارش زندگی می‌کند. او به جبهه می‌رود، اما بعد از مدتی به خاطر ترس از جبهه برمی‌‌گردد و متوجه می‌شود خبر شهادتش را به خانواده‌اش داده‌اند.

شبکه 4

سلام ناشر محترم ـ فردا ساعت 30/15

تیغ رو ـ فردا ساعت 12

نوامبر دیوانه ـ فردا ساعت 30/20

همچنین فیلم تلویزیونی «سلام ناشر محترم» با بازی آزیتا حاجیان و مهدی هاشمی به کارگردانی مسعود جدی امروز ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما بازپخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «تـیغ رو» هم به کارگردانی ریدلی اسکات فردا ساعت 12 روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.

سال 2019، شهر تبدیل به معجونی از آدم آهنی‌ها و ماشین‌های پرنده شده است و همه چیز توسط آدم‌های ماشینی به نام ریپلیکانت اداره می‌شود. ریک دکاردیک، پلیس سابق توسط فرمانده‌اش بریانت به یک ماموریت فرستاده می‌شود. او باید 4 ریپلیکانت فراری و یاغی را پیدا کند. این گروه از روبات‌ها با ظاهر انسانی، با یک سفینه فضایی به زمین آمده‌اند. هریسون فورد در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است. فیلم سینمایی «نوامبر دیوانه» محصول سال 1998 هم فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

یک کارآگاه خصوصی که سفارش پرونده‌های قتل را پیگیری می‌کند، با یک گروه فیلمبرداری به صورت مشاوره همکاری دارد. مدتی بعد پرونده قتلی به او محول می‌شود و او طی پیگیری‌هایش به کارگردان گروه ـ که از کارگردانان بنام است ـ مشکوک می‌شود.

شبکه تهران

سفر به سرزمین دور ـ امروز ساعت 30/13

پایان تبهکار ـ 30 دقیقه بامداد فردا

راز یک حقیقت ـ فردا ساعت 30/13

انیمیشن «سفر به سرزمین دور» به کارگردانی ساسان پسیان امروز ساعت 30/13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن براساس اقتباسی آزاد از منطق‌الطیر عطار است و روایتی از تقابل خیر و شر است که به واسطه آن نیروهای اهریمنی سرزمینی را تحت سیطره خود درمی‌آورند. در این میان، گروهی از مردم برای نابودی منشأ نیروهای شیطانی راهی سرزمین دور می‌شوند.

فیلم سینمایی «پایان تبهکار» به کارگردانی جاناتان هنسلی هم 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران بازپخش می‌‌شود.

داستان فیلم درباره یک ایرلندی است که کار خـــود را به عنوان یک تبهکار جان‌سخت آغاز می‌کند. فیلم تلویزیونی «راز یک حقیقت» به کارگردانی سعید جلیلی هم ساعت 30/13 فردا از شبکه تهران پخش می‌شود.

آقای فروزش، مرد متمولی است که همسرش عالیه در زمان مرگش به او رازی را درمورد پسرانشان، پیمان و پیام می‌گوید. او به فروزش اعتراف می‌کند که یکی از بچه‌ها پسر خود آنها نیست و در همان لحظه می‌میرد. زمانه، کارگر آنها که با شوهرش سال‌هاست در آنجا کار می‌کند نیز از این راز باخبر می‌شود.اردلان شجاع‌کاوه، بهزاد خداویسی، عزت‌الله رمضانی، حشمت آرمیده و شراره رخام در فیلم تلویزیونی «راز یک حقیقت» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

شب‌نشینی ـ امشب 45/23

رنگ تلخی ـ فردا ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «شب‌نشینی» هم امشب ساعت 45/23 از شبکه شما پخش می‌شود.

زنگ انشا، بهانه‌ای می‌شود برای رجعت به دوران گذشته. بهروز خاطره‌ای از زبان پدرش را بازگو می‌کند؛ 2 نوجوان (محمدعلی و قدرت) که صبح در مدرسه با هم دعوا کرده‌اند، شب هنگام همراه خانواده به دیدار یکدیگر می‌روند. محمدعلی که به اجبار پدر به خانه قدرت رفته است، پشیمان از کرده خویش است و این دیدار محملی می‌شود برای یاد کردن زمان گذشته.

علیرضا فیروزه، فاطمه دلبریساولی و سمیرا قربانی‌کریم از بازیگران فیلم تلویزیونی «شب‌‌نشینی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی هستند.

فیلم تلویزیونی «رنگ تلخی» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد هم فردا ساعت 30/13 از شبکه شما روی آنتن می‌‌­رود.داستان فیلم با بازی مهدی حسن‌زاده، علی موسوی و مهران رجبی، روایتگر زندگی زنی است به نام اشرف که گمان می‌کند بچه‌اش را به قتل رسانده و به خاطر این عمل می‌خواهد خودکشی‌کند؛ اما پلیس او را از این کار منصرف می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها