آتش‌سوزی در انبار فرش در طبقه هشتم مجتمع تجاری در بازار مرکزی تهران با سرعت عمل آتش‌نشانان، مهار و از گسترش آتش به طبقات دیگر این مجتمع جلوگیری شد.
کد خبر: ۴۴۴۶۳۷

به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع آتش‌سوزی در این انبار در خیابان خیام شمالی، ساعت 10/7 روز جمعه به سامانه 125 اطلاع‌ رسانی شد و بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 67، 1و4 راهی محل حادثه شدند.

به گفته مرتضی اصفهانی، مدیر منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران، دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی از طبقه هشتم این ساختمان خارج می‌شد که آتش‌نشانان خود را به کانون آتش رساندند.

وی افزود آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ایمنی، همزمان با ایمن‌سازی محل حادثه و خاموش کردن شعله‌های آتش، از ایجاد خسارت مالی بیشتر جلوگیری کردند.

وی با بیان این که این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت، خاطرنشان کرد: سرعت عمل و هوشیاری آتش‌نشانان در دستیابی به کانون آتش و خاموش کردن کامل آن از سرایت آتش به طبقات دیگر مجتمع تجاری پیشگیری کرد.

اصفهانی یادآور شد: آتش‌نشانان با بیرون کشیدن فرش‌ها و جداسازی اجناس از شعله‌های آتش و عملیات لکه‌گیری با تخلیه دود ناشی از آتش‌سوزی در مجتمع تجاری به ماموریت خود پایان دادند.

وی تصریح کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی علت بروز این آتش‌سوزی را بررسی و اعلام خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها