با شکست مقابل آرژانتین

تیم فوتسال ایران چهارم شد

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با شکست مقابل آرژانتین در دیدار رده‌بندی مسابقات جایزه بزرگ برزیل به عنوان چهارمی بسنده کردند.
کد خبر: ۴۳۶۱۷۳

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان که با تحمل باخت چهار بر یک مقابل برزیل از راهیابی به دیدار نهایی هفتمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل بازمانده بود، برای دستیابی به عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها بامداد امروز یکشنبه به دیدار آرژانتین رفت.

ملی پوشان فوتسال ایران در این بازی که در سالن «آمادئو تکسیرا» شهر «مانائوس» برگزار شد با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داده و با کسب عنوان چهارمی به کار خود در هفتمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل خاتمه دادند.

برای تیم ملی فوتسال آرژانتین در این بازی «آلامیرو واپوراکی» (دو گل)، «لوییز گونزالز» و «لئوناردو میگوئل پلانس» گل زدند و گل‌های تیم کشورمان توسط مهدی جاوید به ثمر رسید.

تیم ملی فوتسال کشورمان دیدار مقابل آرژانتین را با ترکیب مجتبی نصیری نیا، محمد کشاورز، علی اصغر حسن‌زاده ، وحید شمسایی و محمد طاهری آغاز کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم کشورمان نیمه اول دیدار مقابل آرژانتین را با برتری دو بر یک پشت سر گذاشته بود.

تیم ملی فوتسال ایران با برتری برابر بلژیک ، آمریکا ، اروگوئه و گواتمالا به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل راه یافت که در این مرحله با شکست برابر تیم میزبان مسابقات به دیدار رده بندی راه یافت و در این بازی نیز مغلوب آرژانتین شد و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

تیم کشورمان در حالی به این عنوان رسید که در برابر قدرت های برتر فوتسال جهان حرفی برای گفتن نداشت و در هر دو دیدار سخت خود تن به شکست داد.

ملی پوشان فوتسال ایران در ششمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل با قبول شکست در دیدار رده بندی مقابل پاراگوئه به عنوان چهارمی آن دوره از مسابقات بسنده کرده بودند.

تیم ایران از چهار دوره حضور در مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل موسوم به جام جهانی کوچک به دو عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان چهارمی دست یافته است.

دیدار فینال هفتمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل امشب بین تیم‌های برزیل و روسیه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها