از 27 مهر ماه برگزار می‌شود:

تهران و جشنواره گل‌های پاییزی

سومین نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران و جشنواره گل های پاییزی از 27 مهر تا اول آبان ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری واقع در بوستان گفتگو پذیرای علاقمندان خواهد بود.
کد خبر: ۴۳۵۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران زمان افتتاح این نمایشگاه را چهارشنبه هفته جاری و با حضور شهردار  و اعضای شورای شهر تهران اعلام کرد.

وی افزود: 150 تولیدکننده داخلی در 200 غرفه آخرین اقلام گیاهی و تولیدی خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

" در این نمایشگاه 120 غرفه عرضه مستقیم گل و گیاه نیز راه اندازی شده که شهروندان می توانند گیاهان مورد نیاز خود را با 30 درصد زیر قیمت سطح شهر خریداری کنند.  "

علی محمد مختاری همچنین از حضور کاروان های گل و گیاه در سطح شهر طی پنج روز برگزاری سومین نمایشگاه فصلی گل و گیاه و جشنواره گل های پاییزی خبر داد.

 وی گفت : این کاروان ها از 27 مهرماه جاری تا اول آبان از ساعت 9 صبح تا دو  بعدازظهر در شهر می چرخند و ضمن اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ، شرایطی فراهم می کنند تا شهروندانی که به هر دلیل امکان و فرصت بازدید از نمایشگاه را ندارند بتوانند از تماشای کاروان گل و گیاه لذت ببرند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران از تلاش مدیریت شهری برای راه اندازی چهار نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه گل و گیاه در چهار نقطه پایتخت ، خبر داد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث اولین نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه گل وگیاه واقع در جنوب شرقی تهران در حال انجام است و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

پوران محمدی - خبرنگار گروه اجتماعی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها