قدرت تصمیم گیری

جام جم آنلاین: آنچه نهایتا شما را به اهدافتان می رساند ، قدرت تصمیم گیری است.
کد خبر: ۴۳۲۹۲

اگر انسان بر ماه قدم گذاشته یا تصمیم بگیرد ، روز ی دیگر بر مریخ پای نهد ، این قدرت تصمیم گیری است که او را به آنجا که می خواهد ، می برد.
اگر قرار است برای کسب موفقیت در زندگی به خودتان هدیه ای بدهید ، این هدیه قدرت تصمیم گیری است.بدون آن شما تنها یک تماشاچی غیر فعال در درام زندگی هستید.
اگر تصمیم دارید کار خاصی را انجام دهید ، رویای خاصی را تحقق بخشید ، به موقعیت یا منصب ممتازی در زندگی دست یابید ، هیچ چیز نمی تواند شما را بهراساند یا متوقف نماید!.
ممکن است موانعی پیش آیند و موجب تاخیر در پیشرفت شما شوند ، شما را موقتا آزار دهند ، حتی ممکن است برای مدتی شما را گمراه کنند ، اما نمی توانند در برابر انرژی و پایداری یک تصمیم قوی تاب آورند و تصمیم قوی همان قدرتی است که شما خود در درونتان ایجاد می کنید تا برای انجام کاری که انتخاب کرده اید و رسیدن به اهداف مطلوبتان استوار باشید.
این یکی از ارزشمند ترین سرمایه هائی است که می توانید در زندگی از آن بهره مند شوید.
ذهن انسان هرآنچه را که می خواهد ، می تواند انجام دهد ، تنها اگر قدرت تصمیم گیری غیر متزلزل ، قدرت یقین و اطمینان برای رسیدن به هدفی که برای خود برگزیده و قدرت آزادی گزینش در تصمیم گیری برای نوع زندگی که مایل است دنبال کند ، داشته باشد.
با ایمان به خداوند و اعتماد به نفس ، و با اراده قوی می توان به ناممکن ترین رویاها دست یافت ، دشوارترین آنها را دریافت و به موفقیتی باورنکردنی در زندگی نائل شد.
این فرمول را بخاطر بسپارید ، جائی در خانه یا محل کار ، در دفتر یادداشت روزانه ، در حافظه یا کامپیوتر تان آن را ثبت کنید:
موفقیت = رای و اندیشه + تصمیم گیری
اندیشه منهای تصمیم گیری با افکار واهی و پوچ ، وهم و خیال ، هدر دادن وقت و منابع ارزشمند برابر است.
تنها در صورتی مشغول به کاری شوید یا هدفی را برگزینید که مطمئن باشید با وجود همه مشکلات ، دشواری ها و موانع ، تمایل ، وانرژی لازم را دارید تا طبق برنامه هایتان پیش بروید.
زمانی که یک ذهن و شخصیت قوی به قدرت تصمیم گیری بپیوندند ، چه کسی قادر است چنین نیروی عظیمی را در این جهان متوقف سازد ، چه کسی می تواند چنین وجود متکی به نفس و صف افکار مصمم را که اینگونه هماهنگ پیش می روند و نوای پیروزی سر می دهند به عقب براند؛.
پس چرا هم اکنون تصمیم نگیریم که قدرت تصمیم گیری قوی داشته باشیم؛!.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها