مصطفی نظری بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال 2010 میلادی و برترین دروازه‌بان آسیا طی 5 دوره مختلف، متولد 20/9/1361 درتهران است.
کد خبر: ۴۲۸۹۷۰

او فوتبال را از تیم نوجوانان شریعتی با مربیگری علی نظرزاده شروع کرد و پس از آن به تیم جوانان پیروزی پیوست. تیم‌های اتکا، آبفا و امید استقلال سه تیمی بودند که نظری حدود 3 سال بازی در آنها را تجربه کرد و پس از آن به دنبال یک حادثه جالب از فوتبال وارد فوتسال شد و به تیم بسیج شهرری تهران رفت. او در تیم‌های چینی همگام شهرکرد شن سای ساوه، ارم کیش قم و فولاد ماهان بازی کرده است و در حال حاضر بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان است. شاید یکی از بزرگ‌ترین افتخارهای این دروازه‌بان استثنایی حضور 7 ساله او در تیم ملی فوتسال کشورمان باشد.

نظری در توصیف بهترین حادثه زندگی‌اش به زمانی اشاره می‌کند که به خاطر گذراندن خدمت مقدس سربازی در تیم فوتبال پاس تهران بازی می‌کرد. او می‌گوید یک روز که باید در تمرینات تیم حاضر می‌شدم خواب ماندم و وقتی بیدار شدم که تمرین تیم به پایان رسیده بود! فردای آن روز هم در یک اتفاق جالب‌تر،‌ مربی تیم عوض شد و مربی جدید تمام کسانی را که روز قبل در تمرینات غایب بودند (از جمله من را) از تیم اخراج کرد! تا حدود یک سال پس از آن جریان من بدون تیم بودم تا این‌که آقای تقوی که اکنون سرپرست تیم منصوری هستند به من پیشنهاد پیوستن به یک تیم فوتسال را دادند و من که از این پیشنهاد بشدت تعجب کرده بودم و نمی‌دانستم که اصلا می‌توانم فوتسال را هم مثل فوتبال دوست داشته باشم یا خیر، پیشنهاد ایشان را پذیرفتم و این اتفاق مسیر زندگی مرا به کلی تغییر داد. این‌که پس از آن توانستم یکی از مطرح‌ترین دروازه‌بان‌های فوتسال دنیا شوم و 7 سال متوالی دروازه‌بان تیم ملی کشورم باشم واقعا اتفاق بزرگی است که آن را مدیون حادثه کاملا ناخواسته خواب ماندنم و خروج تصادفی‌ام از فوتبال می دانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها