فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق 3 کیلو طلای یکی از طلافروش‌های سطح شهر در پی حضور ماموران پلیس 110 خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدعلی بختیاریگفت: صبح پنجشنبه در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری در یکی از خیابان‌های سطح شهر اصفهان، ماموران پلیس 110 این فرماندهی سریعا به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۴۲۷۸۱۳

وی بیان کرد: ماموران مشاهده کردند فردی با در اختیار داشتن افشانه فلفل با یک فرد دیگر گلاویز شده و قصد سرقت به عنف کیسه‌ای از وی را دارد.

رئیس پلیس مرکز استان افزود: ماموران پس از مشاهده این صحنه در یک اقدام سریع و غافلگیرانه شخص سارق را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و دربازرسی از وی، یک عدد افشانه فلفل به همراه یک عدد سلاح کمری با 6 تیر جنگی کشف و ضبط کردند.

این مقام مسوول عنوان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد فردی که به او حمله شده صاحب یک طلافروشی است که طلاهای جدیدش را از منزل به وسیله یک کیسه نایلونی به مغازه‌اش می‌برده است و سارق که از دوستان قدیمی وی بوده و با او اختلاف حساب داشته در مسیر خیابان به قصد سرقت طلاها که وزن تقریبی آن 3 کیلو بود، درگیر ‌شده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: با مشخص شدن انگیزه سرقت، سارق که داریوش نام دارد به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها