حدود ساعت 20/30 شنبه شب یک بمب صوتی در میدان لشگر سنندج و در نزدیکی پمپ بنزین منفجر شد.به گزارش مهر، این بمب صوتی در زیر باجه تلفن عمومی در نزدیکی پمپ بنزین جاسازی شده بود و انفجار باعث به وجود آمدن صدای مهیبی شد به نحوی که صدای این انفجار تا ده‌ها متر دورتر به گوش رسید.
کد خبر: ۴۲۶۷۸۹

بررسی‌های پلیس در این ارتباط همچنان ادامه دارد.دراین‌باره استاندار کردستان دیروز تاکید کرد بمب صوتی منفجر شده در سنندج، خسارت جانی و مالی نداشته است.علیرضا شهبازی، با اعلام این خبر به خبرگزاری‌ها افزود: حدود ساعت 20/30 شنبه در میدان لشگر سنندج، زیر باجه تلفن عمومی یک بمب صوتی منفجر شد که البته این انفجار هیچ‌گونه خسارتی بر جای نگذاشت.وی تاکید کرد: بررسی‌ها در این ارتباط در حال انجام است.

پرونده روزنامه ایران در دادگاه کیفری

پرونده سرپرست روزنامه ایران برای رسیدگی به اتهامات مطرح شده در کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.ایسنا در این خصوص گزارش داد: نشر مطالب مخالف موازین اسلامی، انتشار عکس و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و همچنین استفاده ابزاری از تصاویر و تحقیر و توهین نسبت به جنس زن در ویژه‌نامه این روزنامه، عناوین اتهامی علی‌اکبر جوانفکر است.براساس این گزارش، دادستان تهران به عنوان مدعی‌العموم علیه سرپرست روزنامه ایران اعلام جرم کرده بود که پس از استماع اظهارات سرپرست روزنامه ایران و انجام تحقیقات مقدماتی، کیفرخواست پرونده صادر شد.

شهادت رئیس هیات رزم‌آوران در درگیری با پژاک

رئیس هیات رزم‌آوران شهرستان سردشت در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید.روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز یکشنبه با اعلام این خبر گزارش داد: مصطفی ملایی در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در مرزهای میهن اسلامی و در پاسداری از آب و خاک، دین و ایمان به لاله‌های سرخ پیوست.شهید ملایی حدود 3 سال ریاست هیات رزم‌آوران شهرستان سردشت را به‌عهده داشت و بنیانگذار ورزش رزم‌آوران در این شهرستان بود.

مشایی: سوئیچ هواپیما دست من است

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور به همراه برخی وزرا و دولتمردان دیروزعازم دوشنبه، پایتخت تاجیکستان شد. مراسم بدرقه وی از پاویون جمهوری با حاشیه‌هایی خواندنی همراه بود، از جمله این‌که بنابر گزارش فارس چون وقتی همه مسافران سوار هواپیما شده‌ و منتظر بودند که رئیس دفتر رئیس‌جمهور هم به آنها بپیوندد، مدت انتظار کمی به درازا ‌کشید، از این رو تعدادی از همراهان با تعجب ‌پرسیدند که «آقای مهندس! شما نمی‌خواهید سوار ‌شوید؟! هواپیما دارد می‌پرد»؛ فارس افزوده: مشایی هم در پاسخ، یک جمله جالب می‌گوید و آن این‌که: «نترسید؛ سوئیچ هواپیما دست من است! تا من نروم، پرواز نمی‌کند!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها