امروز تا دقایقی دیگر محاکمه متهمان به قتل روح الله داداشی قویترین مرد ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۲۴۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، شامگاه 25 تیرماه سال جاری فردی با مرکز پلیس 110 کرج تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان چند نفر در 45 متری کوثر خیابان پونه در کرج خبر داد.

دقایقی بعد با اعزام ماموران به محل حادثه مشاهده شد مردی جوان بر اثر اصابت 3 ضربه چاقو زخمی شده و کنار یک خودرو افتاده و مرد دیگری فریاد زنان تقاضای کمک می کند.

بدین ترتیب مرد زخمی به بیمارستان مدنی منتقل شد اما به دلیل شدت خونریزی در میانه راه جان باخت.

درپی فوت مرد جوان ، جسدش به پرشکی قانونی منتقل شد و معلوم شد که بر اثر اصابت 3 ضربه چاقو فوت کرده است.

بدین تریب با تشکل پرونده قضایی در شعبه 21 دادسرای جنایی کرج تحقیقات پیرامون این جنایت آغاز شد.

ماموران با تحقیق از جوانی که همراه مقتول بود، متوجه شدن که مرد کشته شده «روح الله دادشی» 30 ساله و یکی از قویترین مردان ایران بوده است.

با تحقیق از شاهد حادثه وی به پلیس گفت: من و دوستم در حال بازگشت به خانه هایمان بودیم که یک خودروی پراید هنگام عبور از کنار خودرویمان با آینه کناری آن برخورد کرد.

وی اضافه کرد: به این ترتیب مشاجره لفظی صورت گرفت و پس از دقایقی از آن محل دور شدیم.پس از طی مسافتی در حوالی خیابان پونه خودروی همان مردان غریبه مقابل خودرویمان پیچید. آنها شروع به فحاشی کردند. دوستم هر چه کرد که آنها آرام شوند بی فایده بود.

مرد جوان با اشاره به شب جنایت ، گفت: در همین موقع وقتی دوستم از خودرو پیاده شد تا علت ماجرا را از پسران غریبه جویا شود یکی از آنها با چاقویی که همراه داشت به وی حمله کرد و او را زخمی کرد و من بشدت شوکه شدم و با فریاد زدن از مردم درخواست کمک کردم.

با اطلاعاتی که تنها شاهد حادثه در اختیار ماموران قرارداد جستجو تیم تحقیق برای یافتن سه پسر جوان که مرگ قویترین مرد ایران را رقم زده بودند آغاز شد.جستجوی پلیسی ادامه پیدا کرد تا اینکه در یک عملیات 30 ساعته هر سه متهم که با هم دوست بودند در پی عملیات جداگانه در شاهین ویلا و مهرشهرکرج دستگیر شدند.

یکی از متهمان که علیرضا نام داشت و 18 ساله بود به صراحت به قتل قویترین مرد ایران اعتراف کرد و گفت: من نمی دانستم که مقتول قویترین مرد ایران است. پس از مشاجره لفظی از وی کینه به دل گرفتم و از ترس اینکه وی به من صدمه ای وارد کند او را با چاقو زدم.

در پی اعتراف متهم دو همدستش نیز گفته های او را تایید کردند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد متهمان بازداشت شده چند ساعت پیش از این جنایت با یک خودروی دیگر نیز تصادف کرده و راننده آن را کتک زده بودند.

پس از بازسازی صحنه جنایت و پایان یافتن تحقیقات متهمان روانه زندان شدند و پرونده با صدور کیفر خواست به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز  ارسال شد و امروز تا دقایقی دیگر محاکمه متهمان شروع می شود که اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

ملکی – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها