فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اجرای طرح برخورد با موادفروشان خرد در سطح پایتخت گفت: با اجرای این طرح 550 موادفروش خرد در سحرگاه روز سه‌شنبه دستگیر شدند. سردار حسین ساجدی‌نیا درباره اجرای طرح جمع‌آوری موادفروشان خرد به ایسنا، گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد با موادفروشان خرد در سطح پایتخت و در ادامه اجرای طرح‌های امنیت محله محور، سحرگاه روز سه‌شنبه برخورد با موادفروشان خرد در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته بود.
کد خبر: ۴۱۷۰۲۵

وی افزود: در راستای اجرای این طرح سحرگاه روز سه‌شنبه 550 موادفروش خردی که پیش از این توسط ماموران پلیس شناسایی شده بودند، در سراسر پایتخت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این‌ که از موادفروشان خرد موادمخدر، سلاح سرد و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد، گفت: ماموران با ورود به محل این افراد، تعداد زیادی وسایل سرقتی خودرو نیز کشف و ضبط کردند.

ساجدی‌نیا افزود: ماموران همچنین سحرگاه روز سه‌شنبه پس از ورود به مخفیگاه یکی از موادفروشان تعداد زیادی ادوات و لوازم جعل اسکناس کشف و ضبط کردند.

کشف لوازم دزدی از مخفیگاه معتادها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اعلام کاهش 30 درصدی سرقت لوازم خودرو در یک ماهه گذشته به ایسنا گفت: بسیاری از معتادان برای تهیه موادمخدر در ازای پرداخت وجه نقد لوازم سرقتی را به موادفروشان تحویل می‌دادند که سحرگاه روز سه‌شنبه تعداد بسیار زیادی لوازم سرقتی داخل خودرو از مخفیگاه موادفروشان کشف شد.

ساجدی‌نیا افزود: سحرگاه روز سه‌شنبه ماموران پلیس در محله امامزاده قاسم با استناد به قانون به‌کارگیری سلاح، یکی از موادفروشان خردی که سعی داشت با سلاح سرد قدرت‌نمایی کند و متواری شود را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها