نخستین جشنواره‌ قایقرانی در رودخانه‌های خروشان(رفتینگ) مرداد‌ امسال در ایران برگزار می‌شود. کیانوش محرابی، رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل انجمن رفتینگ با اعلام این خبر به ایسنا افزود: این جشنواره که پیش از ماه مبارک رمضان به مدت 2 هفته در رودخانه‌ ارمند استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، شامل چند برنامه از جمله کارگاه رودخانه و ایمنی سفرهای رفتینگ، دوره‌ داوری رفتینگ، مسابقه‌های گردشگری رفتینگ، دوره‌ بین‌المللی آموزش راهنمایان رفتینگ و دوره‌ سرپرستی رودخانه‌های رفتینگ است.
کد خبر: ۴۰۹۷۲۷

به گفته او نماینده‌ای از فدراسیون بین‌المللی رفتینگ برای اجرای این برنامه با انجمن همکاری می‌کند و در جریان برگزاری جشنواره، این استاد بزرگ رفتینگ در ایران حضور خواهد داشت.

محرابی افزود: در این جشنواره‌ برای روستایی‌های آن منطقه نیز برنامه‌هایی داریم و مسابقه‌هایی را میان آنها، گردشگران، راهنمایان و ورزشکاران برگزار می‌کنیم.

وی با بیان این‌که حضور در این جشنواره هیچ محدودیتی ندارد و برای همه آزاد است، گفت: برای قایقرانی در رودخانه‌ ارمند لازم نیست گردشگران تخصص یا مهارتی در قایقرانی داشته باشند؛ ولی دوره راهنمایان و داوری برای شرکت‌کنندگان خاص خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها