کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

محرومیت رضا نوروزی و نعیم سعداوی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین آرای خود ضمن اعلام محرومیت دو نفر از مربیان و بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان، مدیرعامل باشگاه ملوان را نیز برای ادای پاره‌ای از توضیحات احضار کرد.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۹

به گزارش مهر، در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: در جریان دیدار دو تیم فولادخوزستان و پرسپولیس از سری مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) که در تاریخ دوازدهم خردادماه سالجاری در اهواز برگزار شد، تماشاگران تیم میزبان مرتکب تخلفاتی شدند که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در این حکم همچنین به محرومیت بازیکن و دو نفر از مربیان تیم فوتبال فولادخوزستان اشاره شده و آمده است: با توجه به تخلف رضا نوروزی بازیکن تیم فولادخوزستان، وی به مدت یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. نعیم سعداوی، مربی فولاد نیز به دلیل تخلف، به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کوروش بختیاری‌زاده دیگر مربی تیم فولادخوزستان نیز به مدت 2 جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی همچنین درنظر دارد در تاریخ 28 خردادماه به حوادت و اتفاقات دیدار ملوان بندرانزلی - پرسپولیس رسیدگی کند.

در این رابطه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده است: دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در حالی در تاریخ 20 خردادماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس، مدیرعامل و سرپرست باشگاه ملوان روز شنبه 28 خردادماه باید در کمیته انضباطی حضور یافته و درخصوص اتفاقات رخ داده در دیدار فوق توضیحاتی را ارائه کنند.

دیدار برگشت تیم‌های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در مرحله فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور روز جمعه 20 خردادماه در بندرانزلی برگزار شد که به برتری یک برصفر تیم ملوان انجامید.تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با وجود برتری در این بازی نتوانست شکست 4 بر 2 در بازی رفت مقابل پرسپولیس را جبران کند و با باخت 4 بر 3 مقابل این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت به عنوان نایب قهرمانی جام حذفی بسنده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها