کِشنده ای که کُشنده شد

سریال حادثه آفرینی تریلی های هوو

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از برخورد دو دستگاه تریلر هوو و و وقوع حادثه ای دیگر از این نوع خودروها در میدان هزار سنگر این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۹۷۳

شیرزاد محمد زاده در گفتگو با مهر در آمل اظهار داشت: هوو زرد رنگ حامل سیمان ساعت چهار و دو دقیقیه بامداد دوشنبه با تریلر قرمز رنگ حامل الوار پارک شده در منتهی علیه میدان هزار سنگرآمل، برخورد کرده و در اثر این تصادف راننده هوو زرد رنگ داخل کابین بین آهن پاره ها محبوس شد.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیات امداد و اطفای حریق سازمان در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند اظهار داشت: سه نفر از نیروهای امداد و نجات حاضر در این عملیات با استفاده از قیچی هیدرولیک راننده را از آهن پاره ها آزاد و برای انتقال به مرکز درمان تحویل نیروهای اورژانس 115 دادند.

وی با اشاره به اینکه هووی زرد رنگ بشدت در این تصادف خسارت دید، اضافه کرد: خوشبختانه این تصادف فوتی نداشت.

به گفته سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، یک دستگاه خودروی اطفاء و سه نفر از تیم خاموش کننده آتش به منظور مقابله با آتش سوزی احتمالی در این عملیات حضور داشتند.

وی یادآورشد: علت تصادف این دو تریلر هوو زرد و قرمز رنگ خواب آلودگی راننده هوو زرد رنگ اعلام شده است.

حوادث جاده ای تریلی های هوو در کشور طی سالیان اخبر تلفات جانی و مالی بسیاری گرفته و این درحالی است که بر اساس اعلام مقامات مسئول، این تریلی فاقد استانداردهای لازم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها