پنچری، تصادف ساختگی و خفه‌کنی شگرد باند پیرمردها بود

دستگیری عضو سابق باند دیوار چین +عکس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری و انهدام بزرگترین باند قاچاق، تولید، توزیع و ترانزیت ماده مخدر صنعتی شیشه خبر داد و گفت: شگرد این باند تبدیل شیشه جامد به مایع و قاچاق آن از طریق بطری های دوغ و برچسب های تقلبی بوده است.
کد خبر: ۴۰۶۱۵۱

به گزارش مهر، سردار حمیدرضا حسین آبادی  صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بزرگترین باند تولید، توزیع و ترانزیت شیشه با دستگیری 15 نفر از سرشاخه‌ها و کشف بیش از 300 کیلوگرم شیشه طی کار اطلاعاتی چهار ماهه دستگیر شدند و به زودی تحویل مقامات قضائی می‌شوند.

وی در این برنامه که با حضور سفرای مالزی و تایلند و کاردار اندونزی و همچنین حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت خارجه برگزار شد تصریح کرد: در حال حاضر ما هر روزه با پلیس کشورهای اندونزی، مالزی و تایلند در ارتباط هستیم و تبادل اطلاعات را با آنها از طریق ایمیل انجام می‌دهیم.

وی افزود: این باندی که دستگیر شده‌اند عملیات تولید و توزیع شیشه را در داخل کشور به صورت گسترده و نیز ترانزیت آن به کشورهای جنوب شرقی آسیا انجام می‌دادند که با یک کار اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدیم همه اعضای آنها را دستگیر کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: مشکلی که امروز ما با آن مواجه هستیم ورود افدرین از عراق و پاکستان به داخل کشور است که گزارش آن را به نهادهای بین‌المللی نیز داده‌ایم.

سردار حسین آبادی در مورد شیوه جدید قاچاقچیان مواد مخدر اظهار داشت: آخرین شگردی که ما از این باند کشف کردیم تبدیل شیشه جامد به مایع و قاچاق آن از طریق بطری‌های دوغ و برچسب های تقلبی بوده است که موفق به کشف آن نیز شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها