زن معتادی که برای تامین هزینه اعتیاد، نوزادش را 600 هزار تومان به یک زوج نابارور فروخته بود، در یکی از محله‌های شهرستان تربت جام دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۱۴۳۸

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مرد طلافروشی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان تربت‌جام تماس گرفت و از زنی به اتهام فروش طلای بدلی شکایت کرد.

با حضور ماموران در طلافروشی و تحقیق از شاکی مشخص شد زن جوانی 2 النگوی طلا به او فروخته که پس از آب کردن طلاها، متوجه بدلی بودن آنها شده است.

ماموران در بازبینی فیلم دوربین مداربسته طلافروشی تصویر زن متهم را به دست آوردند و جستجوها برای دستگیری او آغاز شد.

2 روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های جنوبی شهر، زنی را در حال تکدیگری دیدند که شباهت بسیاری به متهم تحت تعقیب پلیس داشت.

بنابراین با هماهنگی قضایی زن جوان دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

زن جوان در بازجویی‌های مقدماتی ادعا کرد به اشتباه دستگیر شده و شاکی را نمی‌شناسد.

در پی اظهارات متناقض زن متهم، وی در مواجهه حضوری با مرد طلافروش، به فروش النگوهای طلا به مرد شاکی اعتراف کرد.

اعتراف به فروش نوزاد

زن متهم به پلیس گفت: همسرم معتاد بود و مرا نیز معتاد کرد. هر دو برای تامین هزینه زندگی‌مان دزدی و گدایی می‌کردیم تا این که وقتی باردار شدم، شوهر معتادم مرا ترک کرد.متهم افزود: هزینه زندگی‌ام را به سختی تامین می‌کردم. چند ماه پیش نیز پس از زایمان در یکی از بیمارستان‌ها، قادر به پرداخت هزینه بیمارستان نبودم.

زن جوان ادامه داد: در بیمارستان با زنی آشنا شدم و او زمانی که متوجه اعتیادم شد، گفت حاضر است هزینه بیمارستان را بپردازد و فرزندم را که قادر به نگهداری از او نبودم خریداری کند.پس از این درخواست، او زن و مردی را به ملاقاتم آورد و در گفت‌وگو با آنها متوجه شدم، پس از چند سال زندگی مشترک صاحب فرزندی نمی‌شوند.

زن متهم افزود: به خاطر زندگی نابسامانی که داشتم، تصمیم گرفتم فرزندم را به آنها بدهم تا شاید او آینده بهتری کنار مادر و پدر جدیدش داشته باشد.

وی ادامه داد: پس از توافق با آن زوج نابارور، آنها هزینه درمانی‌ام را پرداخت کردند و 600 هزار تومان نیز به من دادند و فرزندم را تحویل گرفتند، اما والدین جدید فرزندم از من خواستند هرگز به دیدن آنها نروم.

زن جوان اضافه کرد: پس از چند روز دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم گرفتم پول آن خانواده را برگردانم و بچه‌ام را تحویل بگیرم ولی آنها را پیدا نکردم.

وی یادآور شد: بعد از چند ماه سرگردانی در خیابان‌های شهر، با زنی آشنا شدم که در خرید و فروش طلاهای بدلی فعالیت می‌کرد او مرا به دام انداخت و برای گذران زندگی‌ام مجبور بودم طلاهای بدلی بفروشم.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات برای یافتن زوجی که نوزاد او را خریده بودند، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها