سینا کیان‌ارثی از اهواز: هنگام تایپ انگلیسی در برنامه word حرف اول کلمات به صورت اتوماتیک از حالت کوچک به بزرگ تبدیل می‌شود. چگونه می‌شود این حالت را غیرفعال کرد؟
کد خبر: ۴۰۰۳۰۹

برای این کار در آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۰۷ از منوی فایل به گزینه Option بروید.

سپس به Proofing رفته و در آنجا Auto Correct Option را انتخاب کنید.

سپس به تب Auto Correct رفته و تیک گزینه Capitalize first letter of sentences را بردارید.

در آفیس ۲۰۰۳ برای رفتن به بخش Auto Correct ، روی منوی Tools کلیک کنید، سپس بخش Auto Correct Option ، بعد به تب Auto Correct بروید و گزینه Capitalized first letter of sentences را انتخاب کنید.

من در ایران بلاگ یک وبلاگ ساختم، ولی هر مطلبی که می‌نویسم همه در ابتدای صفحه نمایش داده می‌شوند. چگونه می‌توانم جای متن‌ها را با هم عوض کنم؟

اگر منظور پستی است که در وبلاگ می‌گذارید، متاسفانه ایران بلاگ این امکان را ندارد تا شما بتوانید تاریخ انتشار مطلب خود را تعیین کنید. تمامی ‌پست‌ها بر اساس تاریخ ارسال شدن آنها در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود. به خاطر همین شما نمی‌توانید پست‌هایی را که قبلا نوشته‌‌اید بالاتر از آخرین پست قرار دهید.

سلام. مدتی پیش یک usb tvخریداری و آن را نصب کردم، ولی چون هنوز فعال نبود پاکش کردم. الان که راه‌اندازی شده هرکاری می‌کنم موفق نمی‌شوم نصبش کنم و با پیغام

A problem caused the program to stop working correctly

Windows will close the program and notify you if solution

Is available

روبه‌رو می‌شوم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

این پیغام برای آن صادر می‌شود که برنامه شما با نسخه فعلی‌تان سازگار نیست. این مشکل برای دستگاه‌های USB-TV و همین طور بقیه دستگاه‌ها گاهی پیش می‌آید، آن هم این است که درایور آنها با نسخه ویندوزی که از آن استفاده می‌کنید، همخوانی ندارد. این مشکل در ویندوزهای جدیدتر مثل ۷ و حتی ویستا مشاهده می‌شود. برای این کار درایور مخصوص ویندوز ۷ را نصب کنید. البته نکته‌ای که در مورد بعضی از این USB-TV‌ها وجود دارد این است که آپدیت کردن درایورهای مادربرد برطرف می‌شود. این مورد را هم تست کنید، شاید مشکل شما حل شد.

مرورگر اینترنت اکسپلورر هنگام نصب باید از اینترنت فایل‌هایی را دانلود کند تا نصب شود. می‌خواستم بدانم این فایل‌ها در کجا ذخیره می‌شوند تا برای نصب مجدد آن بعد از عوض کردن ویندوز نیاز به اتصال به اینترنت نباشد. کلا همه نرم‌افزارهایی که از سایت مایکروسافت دانلود می‌کنم، به این شکل هستند. اگر راهی برای آنها وجود دارد آن را هم توضیح دهید.

برای این کار باید از برنامه‌هایی استفاده کنید که کار File Watcher را انجام می‌دهند. یعنی به شما می‌گویند که کدام پردازش در حال کار روی چه فایلی است. یکی از این برنامه‌ها Process Monitor است. برای دانلود این نرم‌افزار از http://technet.microsoft.com/en- us/sysinternals/bb896645 استفاده کنید. بعد از اجرای برنامه به دنبال برنامه نصب‌کننده اینترنت اکسپلورر بگردید. سپس ببینید در حال تغییر دادن چه فایل‌هایی است. بعد از اتمام دانلود می‌توانید از طریق این برنامه فایل‌های مورد نظر را پیدا کرده و آنها را برای خود کپی کنید.

از این برنامه برای کارهای دیگر و همین طور برنامه‌های دیگر نیز استفاده کنید.

اسماعیل آقاجانی از رشت: آیا نرم‌افزار بابیلون 9 درصورت ارتباط با اینترنت مانند ورژن 8 کار می‌کند؟

مشکل کار نکردن بابیلون ۸ در صورت وصل شدن به اینترنت این است که وقتی شما به اینترنت متصل می‌شوید، برنامه شروع می‌کند به آپدیت کردن خود و ارسال اطلاعات برای سایت بابیلون. در این میان اطلاعات برنامه نصب شده نیز ارسال می‌شود. بعد از بررسی اطلاعات توسط سرور سایت بابیلون، پیغامی‌ مبنی بر غیر اصل بودن برنامه صادر می‌شود و باعث باطل شدن کرک شما می‌شود. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود گزینه Update آن را در زمان نصب غیرفعال کنید. در این صورت برنامه خودش به صورت اتوماتیک اقدام به ارسال اطلاعات برای سرور بابیلون نمی‌کند و در نتیجه مشکلی بابت کرک شما به وجود نمی‌آید.

با سلام. من تمام فایل‌هایmp3 خودم را در یک درایو ذخیره کردم و یک فولدر برای آهنگ‌های فارسی و یک فولدر برای باقی آهنگ‌ها دارم. چند روز پیش که خواستم یک آهنگ پخش کنم، دیدم با این که در مدیا‌پلیر اسم همان آهنگی را که انتخاب کردم نوشته ولی آنچه را که دارد پخش می‌کند آهنگ دیگری است، البته این مشکل فقط برای بعضی از فایل‌ها وجود دارد. یک بار درایو را defrag کردم ولی درست نشد. به‌نظرتان مشکل از کجاست؟

زمانی که شما با مدیاپلیر اقدام به پخش موسیقی می‌کنید، خود مدیاپلیر از فایل‌هایی که شما پخش کرده‌اید یک ایندکس تهیه می‌کند و آنها را ثبت می‌کند تا در دفعات بعدی شما راحت بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. بعد از مدتی که شما فایل‌هایتان را جابه جا یاحذف کردید، اطلاعات ایندکس قبلی شما به روزرسانی نمی‌شود. به همین خاطر وقتی شما آهنگ مورد نظر را در مدیاپلیر انتخاب می‌کنید، همان آهنگ قبلی را پیدا می‌کند. اما گر پیدا نکرد، به آهنگ بعدی موجود در Play list شما می‌رود و به همین خاطر ممکن است آهنگی را که واقعا وجود داشته گوش ندهید. برای اطمینان از این وضعیت روی آهنگ مورد نظر کلیک راست کرده سپس گزینه Properties را انتخاب کنید و از درست بودن مسیر فایل و این که آیا همان آهنگ است یا نه اطمینان حاصل کنید.

محسن از بروجن: بعضی وقت‌ها که یک فایل را می‌خواهم پاک کنم یا تغییر نام یا تغییر مسیر بدهم با پیغام خطای «این فایل توسط یک برنامه در حال استفاده است» مواجه می‌شوم. چگونه می‌توان فهمید که این فایل توسط چه برنامه‌ای در حال استفاده است؟

در پاسخ سوالات این هفته برنامه‌ای به اسم Process Monitor معرفی کردیم که این برنامه به شما می‌گوید چه پردازشی در حال کار روی چه فایلی است، می‌توانید از همین برنامه استفاده کنید یا از برنامه Unlocker استفاده کنید. این برنامه علاوه بر این که به شما می‌گوید چه برنامه‌ای در حال کار با فایل شماست، این امکان را هم به شما می‌دهد که آن برنامه را ببندید و فایل خود را آزاد کنید تا بتوانید فایل خود را پاک کنید یا تغییر نام دهید.

1ـ آیا می‌شود یاهو مسنجر را ازاینترنت دانلود کرد؟ به چه صورت و از چه سایتی؟ 2ـ یک نرم‌افزار فشرده ساز خوب معرفی کنید و بگویید از چه سایتی می‌شود آن را دانلود کرد؟ 3ـ آیا نرم‌افزار لینگوس برای ترجمه حتما باید به اینترنت متصل شود و نرم‌افزار بابیلون نیز به همین صورت است؟ 4ـ آیا می‌شود ضمیمه کلیک هر هفته را به ایمیل دیگرم بفرستید (azimahmadinejad2008@gmail.com)

بله. برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به سایت filehippo.com بخش Messaging and chat مراجعه کنید.

1 ـ نرم‌افزار7Zip برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید از همان سایتی که بالا گفته شد استفاده و به بخش Compression and Backup مراجعه کنید یا از طریق سایت خود نرم‌افزار به این کار بپردازید.
(
7-zip.org). 2 ـ نرم‌افزار 7Zip را می‌توانید از وب‌سایت FILEHIPPO.COM دریافت کنید. 3 ـ برای استفاده از ضمیمه کلیک به صورت الکترونیکی می‌توانید از سایت jamejamonline.ir بخش ضمائم استفاده کنید. برای بقیه شماره‌ها که در آرشیو سایت موجود نیست هم می‌توانید با دفتر جام‌جم تماس بگیرید تا سی‌دی آن در اختیار شما قرار بگیرد.

علیرضا از اصفهان ـ برای پخش یک‌سری فرمت‌های تصویری فقط یک‌سری مثل AVI فیلم تکه‌تکه گیر می‌کند، ولی در فرمت‌های دیگر مثل MKV این طور نیست. با خیلی پلیر‌ها هم امتحان کردم، حال k light دارم و از media player استفاده می‌کنم. مشکل کجاست و چطور می‌شود حلش کرد؟

فرمت فایل تصویری خیلی مهم نیست، کدکی که فایل دارد مهم است. 2تا فایل AVI الزاما دارای یک کدک نیستند، شما اطمینان پیدا کنید کدکی که برای فایل پخش فایل AVI لازم است درست نصب شده است یا خیر. در ضمن ممکن است فایل AVI که شما دارید فایل Blue-Ray باشد و سیستم شما نتواند براحتی آن را پخش کند.

امیر بهاالدین سبط‌الشیخ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها