صبا، استقلال را به قهرمانی امیدوارکرد

ادینهو ، یکه‌تاز جدول گلزنان لیگ‌برتر

سی و یکمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نزدیک شدن استقلال به صدر جدول رده بندی و تداوم یکه تازی ادینهو در جدول گلزنان به اتمام رسید.
کد خبر: ۳۹۸۲۹۱

به گزارش مهر، در هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های اصفهانی متوقف شدند تا استقلال ضمن صعود به رده دوم جدول امیدوار به قهرمانی شود. در هفته‌ای که سپاهان، صدرنشین 62 امتیازی جدول رده بندی لیگ برتر مقابل صبای قم به تساوی بدون گل رضایت داد، استقلال تهران از شکست 2 بریک ذوب آهن برابر پاس همدان نهایت بهره را برد و با تحمیل شکست 6 بر 2 به صنعت نفت آبادان 58 امتیازی شد و به پله دوم جدول صعود کرد.

در این هفته تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس به ترتیب مقابل پیکان قزوین و نفت تهران به برتری رسیدند و 53 امتیازی شدند اما از سکوهای چهارم و پنجم جدول تکان نخوردند.

حرکت الاکلنگی تیم‌های فولادخوزستان، مس کرمان و ملوان بندرانزلی در جدول رده بندی این هفته هم تکرار شد. در هفته سی و یکم فولاد خوزستان بازی 6 امتیازی را از ملوان برد و با 47 امتیاز به سکوی ششم جدول صعود کرد و شاگردان پورغلامی را با 45 امتیاز به سکوی هشتم جدول فرستاد. مس کرمان هم به دنبال پیروزی یک بر صفر مقابل سایپای البرز هم امتیاز با فولاد خوزستان شد و به رده هفتم جدول ارتقا یافت.

صنعت نفت آبادان در هفته سی و یکم لیگ برتر شانزدهمین شکست خود در فصل را متحمل شد. این تیم با نتیجه 6 بر 2 به استقلال باخت اما از رده نهم جدول تنزل پیدا نکرد. صبای قم نزدیک ترین تعقیب کننده صنعت نفت آبادان است که در هفته سی و یکم از سپاهان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر یک امتیاز گرفت.

موفقیت‌های شاهین بوشهر با اکبر میثاقیان ادامه پیدا کرد و این تیم در ایستگاه سی و یکم لیگ برتر یک امتیاز از شهرداری تبریز گرفت تا 34 امتیازی شده و به رده یازدهم جدول صعود کند.

در هفته سی و یکم لیگ برتر تیم پاس همدان بیشترین صعود را در جدول رده بندی داشت. این تیم با برتری 2 بریک مقابل ذوب آهن اصفهان 34 امتیازی شد و تا پله دوازدهم جدول بالا آمد.

نفت تهران این هفته با نتیجه 5 بر یک به پرسپولیس باخت و تاوان این باخت سنگین را با سقوط به رده سیزدهم جدول داد. سایپا دیگر تیم ناکام هفته سی و یکم بود که با شکست برابر مس کرمان دو پله در جدول سقوط کرد و با 32 امتیاز تا رده پانزدهم پایین آمد.

در انتهای جدول هم ترکیب فانوس بدستان تغییر نکرد و همچنان تیم‌های راه آهن شهرری، پیکان قزوین و استیل آذین تهران رده‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم جدول را در اختیار دارند.

نتایج دیدارهای هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

مس کرمان یک - سایپای البرز صفر
گل: لوسیانو ادینهو (9)

شهرداری تبریز 2 ـ شاهین بوشهر 2
گل‌ها: میثم بائو (45) و حبیب گردانی (52) برای شهرداری - لک چیرا (17) و عماد محمدرضا (44) برای شاهین

پیکان قزوین یک ـ تراکتور‌سازی تبریز 2
گل‌ها: رحمان رضایی (3) برای پیکان - محمدحسن ابراهیمی (18) و مهدی ابراهیمی (28) برای تراکتورسازی

استیل آذین تهران 2 ـ راه‌آهن شهرری 2
گل‌ها: محمد غلامی (58) و محمد برجلو (77) برای استیل آذین - مجید باجلان (19 و 35) برای راه آهن
اخراج: حسن رودباریان (88 - راه آهن) و میثم آقایی (91 - راه آهن)

فولاد خوزستان یک ـ ملوان بندرانزلی صفر
گل: رضا نوروزی (71)

پاس همدان 2 - ذوب آهن اصفهان یک
گل‌ها: مرتضی عزیرمحمدی (32) و فرهاد خیرخواه (56 - پنالتی) برای پاس - علی احمدی (35) برای ذوب آهن

استقلال تهران 6 - صنعت نفت آبادان 2
گل‌ها: سیدمهدی سیدصالحی (21 و 68)، مجتبی جباری (29)، هادی شکوری (54)، فرهاد مجیدی (65) و آرش برهانی (2+90) برای استقلال - لئون پاچاجیان (7) و روح الله عرب (81) برای صنعت نفت

نفت تهران یک - پرسپولیس 5
گل‌ها: سجاد فیض الهی (88) برای نفت تهران - حمیدرضا علی عسگر (18 و 60)، حسین بادامکی (48)، هادی نوروزی (85) و تیاگو فراگو (4+90) برای پرسپولیس

سپاهان اصفهان صفر - صبای قم صفر

جدول رده بندی لیگ برتر:
1- سپاهان اصفهان 62 امتیاز
2- استقلال تهران 58 امتیاز - یک پله صعود
3- ذوب آهن اصفهان 56 امتیاز - یک پله سقوط
4- تراکتورسازی تبریز 53 امتیاز - تفاضل گل 12+
5- پرسپولیس تهران 53 امتیاز - تفاضل گل 10+
6- فولاد خوزستان 47 امتیاز - تفاضل گل 17+ - یک پله صعود
7- مس کرمان 47 امتیاز - تفاضل گل 8+ - یک پله صعود
8- ملوان بندرانزلی 45 امتیاز - دو پله سقوط
9- صنعت نفت آبادان 41 امتیاز
10- صبای قم 37 امتیاز
11- شاهین بوشهر 34 امتیاز - تفاضل گل 2- - یک پله صعود
12- پاس همدان 34 امتیاز - تفاضل گل 13- - چهار پله صعود
13- نفت تهران 33 امتیاز - تفاضل گل 5- - دو پله سقوط
14- شهرداری تبریز 33 امتیاز - تفاضل گل 11-
15- سایپای البرز 32 امتیاز - دو پله سقوط
16- راه آهن شهرری 31 امتیاز
17- پیکان قزوین 29 امتیاز
18- استیل آذین 25 امتیاز

فاصله ادینهو از از سایر گلزنان لیگ برتر

در هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور 30 گل از خط دروازه ها گذشت که میانگین 3.3 گل برای هر بازی است. در این هفته ادینهو، مهاجم تیم فوتبال مس کرمان با گلزنی در دیدار برابر سایپای البرز تعداد گل های خود در فصل جاری را به عدد 19 رساند و به یکه تازی خود در جدول گلزنان ادامه داد.

رضا نوروزی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در دیدار با ملوان بندرانزلی موفق به گلزنی شد و یک پله در جدول گلزنان بالا آمد و در کنار ابراهیم توره با 18 گل ایستاد.

جدول گلزنان مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

19 گل: ادینهو (مس کرمان)

18 گل: ابراهیم توره (سپاهان اصفهان) و رضا نوروزی (فولاد خوزستان)

15 گل: کریم انصاری‌فرد (سایپای البرز)

12 گل: سید محمد حسینی (ذوب آهن اصفهان)، مهرداد اولادی (ملوان بندرانزلی)، روح الله عرب (صنعت نفت آبادان) و سعید دقیقی (شهرداری تبریز)

11 گل: آرش افشین (فولاد خوزستان) و آرش برهانی (استقلال تهران)

9 گل: ژودیفلی فریرا (نفت تهران)، فرهاد مجیدی (استقلال تهران)، سیاوش اکبرپور (استیل آذین تهران) و محمد نوری (پرسپولیس تهران)

8 گل: میلاد میداودی و سید مهدی سیدصالحی (استقلال تهران)، عباس محمدرضایی (سایپای البرز)، علی علیزاده (تراکتورسازی تبریز)، محمد غلامی (استیل آذین) و محسن بیاتی نیا (صبای قم)

7 گل: علیرضا عباسفرد و جهانگیر عسگری (پیکان قزوین)، محمد نزهتی (ملوان بندرانزلی)، هادی نوروزی (پرسپولیس) ، جاسم کرار (تراکتورسازی تبریز)، فرهاد خیرخواه (پاس همدان) و میلوراد یانوش (سپاهان اصفهان)

6 گل: امیر محبی (پاس همدان)، علی کریمی (شهرداری تبریز)، پژمان نوری (ملوان بندرانزلی) و فرزاد حاتمی (صبای قم)

5 گل: امین متوسل‌زاده، ایمان رزاقی‌راد و بهادر عبدی (راه آهن شهرری)، جلال رافخایی، مهدی رجب‌زاده و محمدرضا خلعتبری (ذوب آهن اصفهان)، علی ممبینی، رسول نویدکیا و امید شریفی نسب (صنعت نفت آبادان)، ایمان حیدری و عباس پورخسروانی (شاهین بوشهر)، اشپیتیم آرفی و غلامرضا رضایی (پرسپولیس تهران)، میثم بائو و کارلوس ادواردو (شهرداری تبریز) و احمد حسن‌زاده (مس کرمان)

4 گل: محسن بنگر، احمد جمشیدیان و رضا عنایتی (سپاهان اصفهان)، محمدحسن ابراهیمی، مسعود ابراهیم‌زاده و محمد نصرتی (تراکتورسازی تبریز)، محمد قاضی و ایگور کاسترو (ذوب آهن اصفهان)، باکاری دیاکیته، بختیار رحمانی و سیامک سرلک (فولادخوزستان)، فرزاد آشوبی (استقلال تهران)، هادی اصغری (صبای قم)، امیر میربزرگی (پیکان قزوین)، میلاد زنیدپور (استیل آذین تهران)، خوزه نارسیسو (نفت تهران)، امیرحسین فشنگچی (پرسپولیس) و ابراهیم صادقی (سایپای البرز)

3 گل: هادی عقیلی (سپاهان اصفهان)، مجید خدابنده لو (پیکان قزوین)، رودریگو لوپز (راه آهن شهرری)، شهرام گودرزی (شهرداری تبریز)، حمید کاظمی (پاس همدان)، سپهر حیدری (پرسپولیس)، فرشید طالبی (ذوب آهن اصفهان)، لئون پاچاجیان (صنعت نفت آبادان)، عماد محمدرضا (شاهین بوشهر) و محسن بیات (صبای قم)

جدول گلزنان خارجی لیگ برتر به شرح زیر است:

19 گل: ادینهو (مس کرمان)

18 گل: ابراهیم توره (سپاهان اصفهان)

9 گل: ژودیفلی فریرا (نفت تهران)

7 گل: میلوراد یانوش (سپاهان اصفهان) و جاسم کرار (تراکتورسازی تبریز)

5 گل: کارلوس ادواردو (شهرداری تبریز) و اشپیتیم آرفی (پرسپولیس)

4 گل: ایگور کاسترو (ذوب آهن اصفهان)، خوزه نارسیسو (نفت تهران) و باکاری دیاکیته (فولاد خوزستان)

3 گل: رودریگو لوپز (راه آهن شهرری)، عماد محمدرضا (شاهین بوشهر) و لئون پاچاجیان (صنعت نفت آبادان)

2 گل: ایوان پتروویچ (شاهین بوشهر)، اکمل هولماتوف (پاس همدان)، صالح صدیر (پیکان قزوین)، لئوناردو پیمنتا (تراکتورسازی تبریز)

یک گل: خلدون ابراهیم و ادر داسیلوا (نفت تهران)، محمود آمنه و ریکاردو دی سوزا (راه آهن شهرری)، زلاتان هارسونی و جونیور تورتا (پیکان قزوین)، فابیو جانواریو (سپاهان اصفهان)، پائولو زالترون (مس کرمان)، آرتور یدگاریان (پاس همدان)، مارسیو رودریگوئز (شهرداری تبریز)، حوار ملامحمد (استقلال تهران)، تیاگو فراگو (پرسپولیس)، آندره رینالدو (فولادخوزستان) و لک چیرا (شاهین بوشهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها