به‌‌ نظر می‌رسد کیت میدلتون تحت استرس شدیدی است. او به شدت لاغر شده است و این لاغری عصبی اکنون سوژه تیتر رسانه‌های زرد بریتانیا است. از طرف دیگر دزدیدن مجسمه های کاغذی ویلیام و کیت نشان‌دهنده‌ بی‌طاقتی مردم عادی برای این روز است.
کد خبر: ۳۹۸۲۲۸

به گزارش دویچه وله، روز 29 آوریل روزی است که بزرگترین جشن عروسی سال برگزار می‌شود. در آستانه‌ این جشن بزرگ، کیت میدلتون 29 ساله بسیار لاغر شده است. روزنامه‌های بریتانیایی می‌نویسند درست است که عروس‌ها معمولا قبل از چنین روز بزرگی رژیم می‌گیرند، اما بسیاری بر این عقیده‌اند که ملکه‌ آینده‌ بریتانیا زیاده‌روی می‌کند. بر اساس گزارشی از روزنامه‌ "دیلی میرور" سایز کیت از 38 به 34 رسیده است. حتی روزنامه‌ "سان" هم از کوچک شدن حلقه‌ نامزدی کیت گزارش می‌دهد؛ حلقه‌ای که روزی روزگاری به پرنسس دایانا تعلق داشت. بر اساس گزارش‌این روزنامه، کیت قصد دارد تا سفارش دهد که حلقه‌اش را کوچک کنند.

مشخص نیست که لاغری بیش از حد کیت میدلتون یک شایعه‌ رسانه‌ای است یا اینکه او حقیقتا تحت استرس شدیدی به سر می‌برد. زمانی که کیت سفری به شمال ایرلند داشته، در آنجا عابری در خیابان از او می‌پرسد چرا آنقدر لاغر شده است. کیت جواب می‌دهد که این نیز جزئی از تدارکات ازدواج است!

ازدواج درباری و استرس‌های همراه آن

بر اساس گزارش روزنامه‌ "دیلی میرور" لاغر شدن کیت صرفا دلایل عصبی دارد و به بیماری بولیمی بر نمی‌گردد. اما این امر باید برای پرنس ویلیام آشنا باشد. مادر ویلیام، یعنی پرنسس دایانا، به دلیل فشارهای عصبی شدید و حضور بسیار در ملا‌عام دچار بیماری بولیمی بود و بسیار لاغر شده بود.

بولیمی یا پرخوری روانی نوعی اختلال روانی است که در آن بیمار همواره احساس داشتن اضافه وزن می‌کند و به همین دلیل پس از خوردن غذا خود را به استفراغ  وا می‌دارد.

مشکلات مربوط به تغذیه تنها به خانواده‌ پادشاهی بریتانیا برنمی‌گردد. برای مثال در سال 1998 دربار سوئد اعلام کرد که پرنسس ویکتوریا نیز دچار بولیمی است. پرنسس لتیسیا، همسر ولیعهد اسپانیا نیز دچار همین بیماری است و به شدت لاغر شده است.

گفته می‌شود که استرس ازدواج درباری، به ویژه برای عروس‌هایی که از خانواده‌ سلطنتی نیستند، بسیار شدید است.

هیجان مردم برای این روز بزرگ

اما به نظر می‌‌رسد مردم عادی هم نمی‌توانند دیگر انتظار برگزاری مراسم عروسی نوه‌ ملکه بریتانیا را بکشند. دزدیده شدن مجسمه های کاغذی ویلیام و کیت در هتلی در شهر ملبورن استرالیا نشان دهنده‌ این هیجان است. در این هتل، مجسمه کاغذی ویلیام و کیت در مقابل در ورودی برای مهمانان گذاشته شده بود، زیرا توریست‌ها معمولا با آن عکس می‌گرفتند. به تازگی اشخاصی ناشناس این مجسمه کاغذی را دزدیدند.

قرار است روز جشن عروسی ویلیام و کیت تمام مردم لندن به خیابان‌ها بروند و جشن بگیرند. این خواسته‌ دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا است. او به روزنامه‌ زرد "سان" گفت که این روز، روز خاصی برای دو جوان و برای تک تک مردم بریتانیا است. دیوید کامرون از مردم خواست که روز 29 آوریل پرچم‌های خود را بردارند، بیرون بروند و این روز را به یک روز فراموش‌نشدنی تبدیل کنند.   

جرج مایکل، خواننده‌ نامدار انگلیسی، ترانه‌ا‌ی را به نام You and I برای عروسی ویلیام و کیت به آنها تقدیم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها