آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
به گزارش جام جم به نقل از پایگاه توسعه علمی آموزشی تغذیه و سلامت نتایج این بررسی نشان داد شیر به عنوان یک عامل دفاعی و حمایتی در برابر بیشتر بیماریها همچون سرطانهای سینه و روده نیز عمل می کند.
بنابر این گزارش دخترانی که در دوره قبل از بلوغ به میزان فراوانی شیر مینوشند، کمتر در معرض بروز و رشد جوانههای غدد سرطان سینه قرار میگیرند.
دکتر عزیزالله کمالزاده، فوق تخصص متابولیسم گفت: نتایج این پژوهش نتایج به دست آمده توسط پژوهشهای دیگر را در مورد تاثیر مصرف شیر بر کاهش سرطان تایید میکند. به طور مثال نتایج به دست آمده از پژوهش دانشگاه اوتاگو نیوزیلند نشان میدهد، کودکانی که روزانه شیر مصرف میکنند، 40 درصد کمتر از دیگران در بزرگسالی به سرطان دستگاه گوارش و روده دچار میشوند.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....