با بهره‌برداری از طرح انتقال از سرشاخه‌های دز؛

رویای شیرین مردم قم محقق می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم، پس از سال‌ها مردم قم به آرزوی دیرینه خود دست خواهند یافت.
کد خبر: ۳۹۵۹۸۶

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت نیرو، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم و اعضای کمیته انسجام بخشی وزارت نیرو در قم، طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم را پروژه عظیم و پر برکتی دانست و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه پس از سال‌ها مردم قم به آرزوی دیرینه خود دست خواهند یافت و از آب شیرین سرشاخه‌های دز خواهند نوشید.

وی با اشاره به عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت نهم و دهم برای اجرای این پروژه، اظهار کرد: وزارت نیرو در دولت دهم تلاش بسیاری به کار گرفت که این طرح عظیم را هر چه زودتر به اجرا برساند تا ضمن برطرف کردن کمبود آب در شهر قم، این رویای شیرین را سریعتر محقق کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک، اظهار کرد: هزینه‌های سنگین و کار بسیار دشواری برای انتقال آب از این مسیر طولانی به قم انجام شده که لازم است مردم و مسوولان در استفاده از این آب دقت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از اسراف و استفاده غیرضروری از آب، خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی آب سالم و بهداشتی در منازل تمام مردم وجود دارد که شکر این نعمت، استفاده صحیح از آن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز گزارشی از مراحل پایانی طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم و اقدام‌های شرکت آب و فاضلاب برای توزیع این آب در شهر ارائه کرد و گفت: آبفای قم نیز تمام تلاش خود را به کار بست تا طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای توزیع یکنواخت آب در سطح شهر قم قبل از بهره‌برداری از طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم به انجام برساند.

مهندس عبدالحمید توکلی‌بینا ابراز امیدواری کرد: با آغاز بهره‌برداری از این پروژه عظیم مشکل کمبود آب در قم برطرف شود و مردم این شهر پس از سال‌ها انتظار از این آب شیرین و گوارا بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها