سخنگوی سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه انتصاب اخیر بقایی به عنوان معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، همزمان با حفظ سمت پیشین وی به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی نیست، اعلام کرد: رییس جدید این سازمان به زودی معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۴۲۷۰

به گزارش واحد مرکزی خبر، حسن محسنی با بیان اینکه انتصاب اخیر حمید بقایی به عنوان معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پی عملکرد مثبت و تاثیرگذار وی در سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته است، تاکید کرد: اخبار منتشرشده مبنی بر اینکه بقایی پس از انتصاب اخیر، همچنان سمت پیشین خود یعنی ریاست سازمان میراث فرهنگی را نیز حفظ می کند، صحت ندارد و این اشتباه ناشی از برداشت نادرست برخی رسانه ها بوده است.

محسنی ادامه داد: بر این اساس، ریاست جمهوری به زودی رییس جدید سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری را ظرف روزهای آینده معرفی خواهد کرد.

وی افزود: بی تردید کارنامه قابل دفاع بقایی در مقام ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتظارها را از این نهاد فرهنگی بالا برده که این موضوع، وظیفه رییس جدید این سازمان را دشوارتر خواهد کرد. سخنگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به احیای سمت معاونت اجرایی رییس جمهور گفت: در دولت نهم علی سعیدلو معاون اجرایی رییس جمهور بود که با انتقال وی به سازمان تربیت بدنی در سال 88، این پست عملا تا کنون خالی مانده بود.

حسن محسنی همچنین با اشاره به حکم دیگر رییس جمهور مبنی بر انتصاب بقایی به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری به جای اسفندیار رحیم مشایی اظهار داشت: همان گونه که در حکم انتصاب بقایی نیز آمده است، رییس جمهور از وی خواسته تا با اهتمام کافی و در تعامل نزدیک با معاون اول، وزرا و معاونین رییس جمهور در جهت تسهیل و تسریع در اتخاذ تصمیمات و اقدامات اجرایی مشارکت داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها