فناوری دیجیتال

کد خبر: ۳۹۱۴۶۵

یک مینی‌کوپر برای بازی کامپیوتری

دیوید گاتورپ، طراح خلاقی است که یک مینی‌کوپر را به یک صندلی مخصوص بازی تبدیل کرده است که یک اکس‌باکس 360 هم در آن وجود دارد. در این صندلی فوق‌العاده حتی لیزر و ماشین تولید دود هم طراحی شده است و تنها یک عیب کوچک دارد: هزینه‌ای که باید برای این دستگاه بدهیم 12950 دلار است!

 

 

 

 

 

 

 

 

شیوه جدید گالری‌ها

یک گالری را تصور کنید که همه تابلوهایش سفید هستند، اما اگر با گوشی موبایل خود از همین تابلوها عکس بگیرید، تصاویر را در موبایل خود مشاهده خواهید کرد. زیر بوم‌های این گالری، چند صد لامپ LED مادون قرمز قرار داده شده است که با چشم انسان قابل مشاهده نیست، اما لنزهای دوربین می‌توانند این نورها را دریافت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خط‌نگه‌دار آتی صنعت بازی‌ها

در کنفرانس توسعه‌دهنده‌های بازی که هفته گذشته برگزار شد، دو دستگاه جانبی به دنیای بازی‌های کامپیوتری معرفی شدند. مهم‌ترین ویژگی این دو دستگاه مشابه این است که می‌توانند همزمان با اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد، بو تولید کنند. به عنوان مثال، اگر نیمه‌شب است و در یک باتلاق ناگهان بیگانه‌ای از فضا به شما حمله کند، هم بوی تعفن را حس خواهید کرد، هم بوی علف‌های خیس‌خورده کف زمین را.  این دستگاه به همه کنسول‌ها و کامپیوترها وصل می‌شود و حدود 60 تا 70 دلار قیمت خواهد داشت.

 

 

 

 

 

طراحی آینده، مانیتور کاملا بی‌سیم

با طراحی جدیدی که فوجیتسو در مانیتورهای خود پیاده کرده است، حداقل از شر دو سیم خلاص خواهیم شد: سیم گرافیک و برق!  این مانیتور انرژی خود را از یک هادی مغناطیسی دریافت می‌کند که به طور خاص روی میز تعبیه شده است و با قرار دادن نمایشگر روی میز، اتصال بی‌سیم برقرار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

امنیت در مرحله بعدی

حضور ابزارهای بیومتریک به صورت روزانه در زندگی بیشتر می‌شود و به همین نسبت، امنیت نیز با آن رشد می‌کند. ماوس جدید NEC می‌تواند اثر انگشت شما را تشخیص دهد تا هویتتان را تایید کند تا در صورتی که شخص دیگری از سیستم استفاده می‌کند، اطلاعات شخصی‌تان قفل شده و در اختیار شخص دیگری قرار نگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

تشخیص سرطان در یک ساعت

تیم دانشمندان دانشگاه‌های هاروارد و ام‌آی‌تی، اسکنر 200 دلاری جدیدی تولید کرده‌اند که می‌تواند در طول یک ساعت سرطان را تشخیص بدهد. این اسکنر دستی از ذرات مغناطیس برای تشخیص سرطان در سلول‌ها استفاده می‌کند. نتایج این اسکنر دستی را می‌توان از طریق پردازنده یک تلفن همراه پردازش و طی یک ساعت جواب را دریافت کرد.

 

 

 

 

 

 

قلک دیجیتال

امروزه دیگر کمتر کسی را پیدا می‌کنیم که در اتاقش از یک قلک کوزه‌ای استفاده کند. با وجود کارت‌های اعتباری دیگر معنای پول کاغذی در حال از بین رفتن است. این قلک جذاب نیز با استفاده از این ایده، شکاف ورودی کارت اعتباری هم دارد و می‌تواند بخشی از پول موجود کارت را در خود ذخیره کند تا بعدا به حسابتان واریز کند.

 

 

 

 

 

 

 

شیمرهای چینی، سبک و زیبا

بالاخره چینی‌ها هم به فناوری روز دست پیدا کردند و به جای کپی کردن از محصولات مشابه، مدل جدیدی با ایده‌های نو خلق کردند. ریزر شیمر، هدفونی بی‌سیم است که علاوه بر سبک و زیبا بودن، دوام زیادی هم دارد. هرچند قیمت 130 دلاری آن در مقایسه با نمونه‌های مدل‌های معروف‌تر خیلی هم ارزان نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها