سایه خبر

غافلگیری بی‌بی‌سی

مجری بی‌بی‌سی فارسی که تلاش زیادی داشت تا پیوندی بین تجمعات مردم مصر و آشوبگران تهرانی برقرارکند، در ارتباط زنده از خبرنگار خود در میدان التحریر مصر پرسید: شنیده‌ایم مردم مصر در پیوند با مردم ایران شعارهایی سر داده‌اند. خبرنگار می‌گوید: نه، مردم اینجا به فکر بحرین و تونس هستند. مجری دوباره می‌پرسد: شنیدیم آنجا تظاهراتی در همراهی با جنبش سبز برپاست، خبرنگار می‌گوید: من از جوان‌های مصر پرسیدم، گفتند؛ حکومت ایران پایگاه مردمی دارد و قابل مقایسه با کشورهایی نظیر مصر و تونس نیست.
کد خبر: ۳۸۶۵۲۴

خشم تبریزی‌ها در میدان فلسطین

صبح دیروز دیدار پرشور مردم تبریز به مناسبت 22 بهمن با رهبر معظم انقلاب، برگزار شد پس از این دیدار مردم تبریز با شعارهایی همچون «موسوی و کروبی اعدام باید گردند»، «قوه قضاییه محاکمه محاکمه» در خیابان فلسطین تجمع و راهپیمایی کردند و خواستار محاکمه سران فتنه شدند.

فارس گزارش داد، مردم تبریز با خشم انقلابی خود ابراز کردند «اگر آقا اجازه دهند در تهران می‌مانیم و فتنه‌گران را خفه می‌کنیم.»

اذعان تلویحی منافقین به ترورهای اخیر تهران

گروهک تروریستی منافقین که به ترور جمعی از هموطنان در جریان آشوب روز دوشنبه تهران متهم است، با ابراز خوشحالی از عدم دستگیری نیروهایش به طور تلویحی اتهام خود را پذیرفت.

به گزارش سایت تابناک، این گروهک که از مواضع میرحسین موسوی و مهدی کروبی و آشوب‌های روز دوشنبه حمایت ویژه کرده است، در بیانیه‌ای گرچه صراحتا مسوولیت ترورهای روز دوشنبه را نپذیرفت اما تاکید کرد که این گروهک به همراه جریان فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

گروهک منافقین همچنین بدون معرفی و بیان توضیحی روشن درباره عوامل و شیوه ترورهای اخیر، ابراز خوشحالی کرد که تاکنون هیچ‌یک از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران دستگیر نشده‌اند.

اعضای منافقین با بهره‌برداری از بیانیه موسوی و کروبی روز دوشنبه، صانع ژاله، عضو فعال بسیج و حافظ کل قرآن را در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید. اندکی بعد هم محمد مختاری به شهید ژاله پیوست.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 8 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند.

پیش از انجام ترورها و آغاز آشوب روز دوشنبه، مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، در پیامی با حمایت از سران و جریان فتنه، به آنان درود فرستاد و خواهان اغتشاش در ایران شد.

استفاده از میخ‌های مثلثی در اغتشاش 25 بهمن

با گذشت 3 روز از اغتشاشات اخیر تهران، جزئیات تازه‌ای از سازماندهی و نحوه عملکرد اغتشاشگران منتشر می‌شود.سایت جهان گزارش داد؛ آشوبگران 25 بهمن برای متوقف کردن وسایل نقلیه نیروهای امنیتی از میخ‌های مثلثی خاصی استفاده می‌کرده‌اند.

براساس این گزارش،‌ آشوبگران در زمان‌های حساس بویژه در وقت فرار، این میخ‌های مثلثی را در مسیر وسایل‌نقلیه نیروهای انتظامی می‌ریخته‌اند.

آشوبگران در یکی از خیابان‌های اصلی آشوب‌های 25 بهمن، این میخ‌های مثلثی را در مسیر حرکت اتوبوس‌های بی آرتی نیز قرار داده بودند که یکی از دلایل تاخیر در رفت و آمد این اتوبوس‌ها ذکر شده است.آشوبگران همچنین کیف‌های مخصوصی باخود حمل می‌کرده‌اند که سلاح‌های سرد و گرم را در داخل آن جاسازی کرده‌ بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها