کد خبر: ۳۸۴۶۹۶

متولدین اردیبهشت: کناره‌گیری از جمع و مغرور بودن می‌تواند شما را به فردی منزوی و گوشه‌گیر تبدیل کند. بنابراین بهتر است در روابط با دوستان و فامیل تجدیدنظر کنید. در ضمن بدانید غرور و خودپسندی هیچ‌وقت مورد تحسین نبوده است. بنابراین، این اخلاق را هر چه زودتر کنار بگذارید.

متولدین خرداد: اگر قبول کنید که مشکلات امروز، نتیجه کارها و تصمیمات نادرست دیروز است، می‌توانید با تصمیم‌گیری‌ درست، امروز و فردا را به بهترین شکل بسازید و در نتیجه مطمئن‌تر به آینده قدم بگذارید.

متولدین تیر: این تشویش خاطر شما به دلیل مشغله‌های زیادی است که برای خودتان درست کرده‌اید. از آخرین باری که سفر رفته‌اید چه مدت می‌گذرد؟ استراحت کردن و رسیدن به آرامش بهترین انتخاب شما در این روزهاست.

متولدین مرداد: اگر درگیر اموری شدید که از اختیار شما خارج است و می‌دانید که نمی‌توانید کاری برای تغییر آن انجام دهید، پس چرا وقت و انرژی خود را بیهوده صرف تغییر یا از بین بردن آنها می‌کنید؟ بهتر است این اتفاق را همان‌گونه که هست بپذیرید.

متولدین شهریور: خوشبختی احساسی نسبی است. همه ما افرادی را می‌شناسیم که به نظرمان بهترین زندگی‌ را دارند. در حالی که شاید آنها خودشان را فرد خوشبختی ندانند. بنابراین اگر سعی کنیم و بخواهیم که خوشبخت باشیم، به طور حتم این اتفاق خواهد افتاد.

متولدین مهر: اعتماد کردن در عین حال که یکی از خصلت‌های خوب به شمار می‌آید، اگر از حد طبیعی خود خارج شود زیان‌آور بوده و ممکن است صدمات زیادی را به فرد وارد کند. بنابراین بهتر است که در روابط‌تان حد اعتدال را رعایت کنید.

متولدین آبان: اگر مطمئن هستید تصمیمی که گرفته‌اید درست است، پس به مخالفت‌های اطرافیان توجهی نکنید. شاید همیشه عده‌ای مخالف برنامه‌های شما باشند و این نباید شما را برای رسیدن به هدفتان سست کند.

متولدین آذر: شما امکانات و توانایی‌های زیادی دارید. اما مهم این است که بتوانید از این امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هنوز فرصت‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد، از همین امروز برنامه‌تان را کمی تغییر دهید.

متولدین دی: اشتباهات زیادی که در گذشته انجام داده‌اید، شما را از روال عادی زندگی دور کرده است. اما اکنون که متوجه اشتباهات خود شده‌اید، به جای افسوس خوردن به روزهای پیش روی خود فکر کرده و سعی کنید از این به بعد بهتر زندگی کنید.

متولدین بهمن: اگر کار خاصی در برنامه شماست که حتما باید انجام شود، تاخیر انداختن در انجام آن فقط استرس شما را بیشتر می‌کند. برای انجام این چنین کارهای سخت و پراسترس، بهتر است کمی آرام‌تر شده و سپس کار را اجرا کنید.

متولدین اسفند: وقتی هدف بزرگی داریم و مشتاق رسیدن به آن هستیم، ممکن است گاهی فراموش کنیم که شرط لازم برای رسیدن به آن هدف طی کردن راهی خاص است. بنابراین رفتن از بیراهه‌ها برای این‌که زودتر به هدف برسیم، اصلا درست نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها