ابزاری جهت تحقق رویاها

از ویرایش 8 فتوشاپ، شرکت ادوب محصولات خود را در قالب مجموعه‌ای با نام CS که مخفف عبارت Creative Suite یا مجموعه خلاق می‌باشد جهت طراحی گرافیک، ویرایش ویدئو و طراحی صفحات وب عرضه کرد. آخرین نسخه مجموعه CS با نام CS5 در 12 آوریل 2010 معرفی و در 30 آوریل 2010 منتشر گردید که در 4 مجموعه با نام‌های Master Collection شامل 19 نرم‌افزار با قیمت 2574 دلار، Design Premium شامل 11 محصول با قیمت 1899 دلار، Web Premium شامل 12 محصول با قیمت 1799 دلار، Production Premium 13 محصول با قیمت 1699 دلار و Design Standard شامل 4 محصول با قیمت 1299 دلار جهت استفاده کاربران ارائه کرده است. محصولات موجود در این مجموعه عبارتند از:
کد خبر: ۳۸۴۴۸۰

PS Adobe Photoshop® CS5 Extended قدرتمندترین نرم‌افزار طراحی و ویرایش تصاویر به صورت پیکسلی.

Ai Adobe Illustrator® CS5: نرم‌افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و گرافیک جهت ایجاد فایل‌های با کیفیت عالی برای هر اندازه چاپ.

Adobe InDesign® CS5: نرم‌افزار صفحه‌بندی چاپ ®Adobe Acrobat: که در 4 حالت Standard، Professional، Professional Extended وReader جهت ایجاد، ویرایش، مشاهده و چاپ فایل‌های PDF ارائه شده است.

Adobe Flash® Catalyst™ CS5: ابزاری توانمند جهت تبدیل فایل‌های فتوشاپ ایلیستریتور و فایرورکز به فایل‌های تعاملی فلش بدون نیاز به کدنویسی.

Adobe Flash Professional CS5: برنامه‌ای جهت طراحی و تولید سایت‌های حرفه‌ای و انیمیشن دوبعدی و سه‌بعدی و طراحی و تولید بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و... با پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری و تصاویربرداری و پیکسلی و امکان کد نویسی با زبان ActionScript.

Adobe Flash Builder™4 : نرم‌افزاری جهت تولید برنامه‌های تحت وب و برنامه‌های دسکتاپ مستقل از سیستم عامل در محیط فلش.

Adobe Dreamweaver® CS5: نرم‌افزاری قدرتمند برای طراحی صفحات و تولید برنامه‌های تحت وب با امکانات فارسی.

Adobe Fireworks® CS5: ویرایشگربرداری ـ پیکسلی تصاویر مختص طراحان وب با امکاناتی نظیر ایجاد Slice ‌و Hotspot

Adobe Contribute® CS5: سیستم مدیریت محتوی وب بدون نیاز به داشتن دانش فنی بالا.

Adobe Premiere® Pro CS5: نرم‌افزار حرفه‌ای تدوین، میکس و مونتاژ فیلم به صورت بلادرنگ با کیفیت خروجی بسیار عالی.

Adobe After Effects® CS5: قدرتمندترین نرم‌افزار تولید جلوه‌های ویژه سینمایی و طراحی تیزرهای تلویزیونی.

Adobe Soundbooth® CS5: نرم‌افزار قدرتمند ویرایش و میکس فایل‌های صوتی.

Adobe OnLocation™ CS5: ابزاری جهت سهولت و تسریع عملیات دریافت فایل‌های ویدئویی از دوربین‌‌های مختلف در محیط پریمیر.

Adobe Encore® CS5: برنامه‌ای جهت ایجاد خروجی‌هایی با کیفیت عالی به صورت دی‌وی‌دی و بلوری با امکان ایجاد منو‌های کاملا حرفه‌ای.

Adobe Bridge CS5: پل ارتباطی میان نرم‌افزارهای مختلف مجموعه ادوب با قابلیت نمایش همه فرمت‌های ادوب و مدیریت آنها.

Adobe Device Central CS5: نرم‌افزاری برای یکپارچه‌سازی خروجی‌های نرم‌افزار‌های مختلف مجموعه ادوب جهت پیش نمایش و تست محتوی تولید شده برای دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه.

Adobe Dynamic Link: نرم‌افزاری جهت به اشتراک‌گذاری حافظه پریمیر و افتر افکت و به اشتراک‌گذاری سریع داده‌ها بین این دو نرم‌افزار

Adobe CS Live online service : سرویس خدمات آنلاین برنامه‌های شرکت ادوب که با مجموعه CS ادغام گردیده و شامل بخش‌هایAdobe BrowserLab،Adobe CS Review،Acrobat.com و Adobe Story است.

برخی محصولات ادوب مانند فتوشاپ علاوه بر نسخه اصلی نسخه ویژه منطقه خاورمیانه را نیز دارا بوده که با عبارت Me مخفف Middle Eastern در انتهای نام آنها قابل تشخیص می‌باشد که امکان تایپ مستقیم فارسی در آنها فراهم شده است. در جدول مقابل فهرست تمام نرم‌افزارهایی که در مجموعه‌های CS ارائه شده قابل مشاهده است.

نوید حاتمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها