AFC اعلام کرد:

همکاری داوران آسیایی و انگلیسی

کنفدراسیون فوتبال آسیا و لیگ برتر انگلیس در آینده همکاری های بیشتری را به خصوص در زمینه ها آموزش داوران خواهند داشت.
کد خبر: ۳۸۴۰۸۶

به گزارش ایرنا ، مارک رایلی مدیر کمیته داوران لیگ برتر انگلیس در مورد بازدید اخیر سه داور عضو پروژه داوری آسیا از این لیگ گفت: ادامه همکاری های ما به نفع هر دو طرف است و من تصمیم گرفته ام سال آینده به آسیا بروم.

جرج کامینگ مدیر پروژه داوران آینده آسیا در مورد سه داوری که برای بازدید از لیگ برتر به انگلیس رفته بودند، اظهار داشت: این سفر منافع بسیاری برای آنها خواهد داشت. ما داوران بسیار با استعدادی در پروژه خود داریم و من مطمئنم در این زمینه به بالاترین سطوح فوتبال جهان خواهیم رسید.

«فو مینگ» از چین، «احمد الکأف» از عمان و «احمد القشاه» از سنگاپور سه داوری هستند که به انگلیس رفته بودند.

این افراد در مدت اقامت خود در دانشگاه «وارویک» ، در چندین جلسه آموزشی با حضور داوران منتخب لیگ برتر شرکت کردند و سپس دربی بیرمنگام بین تیم های بیرمنگام و استون ویلا را از نزدیک تماشا کردند.

آنها در نشست اتحادیه داوران منطقه بیرمنگام هم شرکت کردند. سخنران ویژه این نشست «مارک هالسی» از داوران برجسته انگلیس بود که اخیرا از بیماری سرطان رهایی پیدا کرده است.

در پروژه داوران آینده ، داوران مطرح دیگری از انگلیس از جمله هاوارد وب که فینال جام جهانی 2010 را قضاوت کرد نیز حضور داشتند و کلاس هایی با تدریس «مایک رایلی» و «ری اولیویر» مدیر توسعه و آموزش لیگ برتر انگلیس برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها