کد خبر: ۳۸۳۴۲۰

خوب حالا به جدول آموزش نگاه کنید و ابتدا با اشکال هندسی، شکل اولیه را ترسیم کنید. یک دایره بزرگ برای بدن و یک دایره کوچک برای کله آقاگاوه می‌گذارید و بعد به ترتیب بقیه اعضای آن را مشخص می‌کنید و به آن فرم می‌دهید. در آخر هم صورت و دست‌ها و پاهایش را می‌کشید. این آقا گاوه یک دهان گشاد و بزرگ دارد و چشم‌هایش بسیار خشن و دو شاخ تیز و پیچیده بالای سرش دارد.

بچه‌های عزیزم

همان طور که می‌دانید گاوبازی یکی از مهم‌ترین ورزش‌های ملی کشور اسپانیا به شمار می‌رود. البته در بسیاری از کشورهای دیگر جهان هم این بازی طرفداران زیادی دارد و مردم زیادی به تماشای آن می‌روند.

دوستان عزیزم آیا می‌دانید چرا گاو در برابر پارچه رنگی خشمگین می‌شود؟

در پیرامون اسرار گاوبازی مطالب گوناگونی گفته شده است. مثلا می‌گویند که هر چیز قرمز رنگی گاو را به هیجان می‌آورد و خشمگین می‌کند و باعث حمله این حیوان می‌شود. به همین علت فرد گاوباز باید پارچه قرمز رنگی با خود داشته باشد و با مهارت آن را در برابر گاو به حرکت درآورد.ولی حقیقت امر آن است که گاو بازها پارچه‌های دیگری هم با رنگ سفید، زرد، سبز و سیاه استفاده کرده و توانسته‌اند گاو را به هیجان آورند. می‌دانید چرا؟ برای آنکه گاوها اصلا رنگ را تشخیص نمی‌دهند و به اصطلاح کوررنگ هستند. بسیاری از گاوبازها شخصا و به طور اختصاصی این موضوع را امتحان کرده و قبول دارند و برخی از آنها هم بازی‌های خود را با پارچه‌های سفید رنگ اجرا کرده‌اند.

حال ببینیم چه چیز سبب خشم گاو می‌شود؟ آنچه مسلم است رنگ قرمز هیچ تاثیری در خشمگین ساختن گاو ندارد و آنچه در این بازی موثر و مهم است شیوه تکان دادن پارچه در برابر گاو است. پس اگر پارچه سفیدی هم در برابرش به حرکت درآورید به هیجان آمده و از خود عکس‌العمل نشان می‌دهد.

حالا دوستان عزیزم نقاشی این آقا گاوه را تمرین کنید و بعد یک منظره زیبا با آن بکشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها