جام ملت‌های آسیا

کره‌جنوبی حریف ایران شد

تیم ملی کره جنوبی با پیروزی چهار بر یک مقابل هند حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.
کد خبر: ۳۸۰۴۶۷

به گزارش جام‌جم آنلاین، عصر امروز از گروه C مرحله پایانی مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم استرالیا مقابل بحرین با یک گل به برتری رسید  و با 7 امتیاز و تفاضل گل 5+ به  عنوان تیم نخست گروه سه  به دور بعد صعود کرد. استرالیا پیش از این با 4 گل هند را شکست داده و برابر کره به تساوی یک بر یک رسیده بود.

 

همچنین در دیگر بازی گروه C کره جنوبی  با نتیجه 4 بر یک برابر هند پیروز شد و با  7 امتیاز و تفاضل گل 4+  در رده دوم این گروه قرار گرفت. کره پیش از این 2 بر یک بحرین را شکست داده بود و مقابل استرالیا یک بر یک مساوی کرده بود. به این ترتیب تیم کره جنوبی حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شد.

مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا فردا با معرفی آخرین تیم صعود کننده به دور دوم به پایان می‌رسد در بازی های فردا ایران با امارات و کره شمالی با عراق قهرمان دوره گذشته دیدار می‌کنند این بازی‌ها همزمان از ساعت 45/19 دقیقه آغاز خواهند شد.

تیم ملی کشورمان پیش از این با دو پیروزی متوالی صعودش را به عنوان تیم نخست گروه 4 به دور بعد قطعی کرده و از بین سه تیم دیگر آخرین صعودکننده به جمع هشت تیم برتر مشخص خواهد شد. ایران که در دو بازی گذشته‌اش به 6 امتیاز رسیده است می‌خواهد تنها تیم 9 امتیازی مرحله گروهی رقابت‌های این بازیها باشد . به غیر از ایران هیچ تیمی چنین شانسی ندارد و این می‌تواند یک موفقیت برای تیم جوان قطبی باشد تیمی که با میانگین  سنی 25 سال جزو جوان‌ترین تیم‌های جام پانزدهم به حساب می‌آید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها