رودی فولر: لورکوزن کم نمی‌آورد

رودی فولر معروف مدعی است بایر لورکوزن برخلاف فصول اخیر در نیم فصل دوم مسابقات لیگ فوتبال آلمان که از 24 دی ماه به راه می‌افتد کم نخواهد آورد و این بار تا پایان راه مدعی جدی قهرمانی خواهد ماند.
کد خبر: ۳۷۸۹۵۸

مردان «بای اره‌نا»‌در دو، سه سال اخیر (و بویژه دو فصل پیش) در نیم فصل اول لیگ آلمان کولاک کردند و به مقام نخست رسیدند اما از هفته‌های بیستم به بعد که مسابقات جدی‌تر شد، نتایج ضعیف‌تر می‌گرفتند.

مدیر فنی مشهور لورکوزن با پیشینه مربیگری کوتاه مدت این تیم در اوایل دهه 2000 را که سال‌های 2000 تا 2004 سرمربی تیم ملی آلمان هم بود، در اولین روزهای سال جدید 2011 می‌گوید: این تیم بر اثر وقایع فصول اخیر پرتجربه‌تر شده و در بدبینانه‌ترین حالت نیز در پایان مسابقات فصل جاری حداقل سوم خواهد شد. لورکوزن تا همین جای کار نیز برخلاف فصل 2009 ـ ‌2008 در پایان 17 هفته نخست فصل صدرنشین جدول نیست و با 10 امتیاز عقب‌افتادگی نسبت به بورسیا دورتموند صدرنشین یکه‌تاز پیکارها فقط در رده سوم جدول قرار دارد، اما از بایرن مونیخ و همچنین هامبورگ، شالکه و وولفسبورگ بسیار بهتر عمل کرده است.

فولر به نشریه کیکر آلمان گفته است: ما حتی فصل پیش نیز مشکلاتی داشتیم و تن دادن به 14 تساوی در طول فصل کمر ما را شکست اما درس‌های هر سه فصل اخیر بسیار به کار ما آمده و تیم را پخته‌تر کرده است.

باشگاهی مثل لورکوزن چه به لحاظ اعتبار و چه از نقطه نظر مالی محتاج به شرکت همه ساله در جام‌های باشگاهی اروپا است و اگر به جام قهرمانان اروپا نرسیم، دست‌کم باید در لیگ اروپا (جام یوفای سابق) شرکت کنیم.

از قضا تیم یوپ هاینکس اولین بازی‌اش را در نیم فصل دوم لیگ آلمان در برابر دورتموند در جمعه شب 24 دی که شب افتتاحیه این نیم فصل است برگزار می‌کند و اگر آن بازی را ببرد به 7 امتیازی مردان یورگن کلوپ رسیده و در راستای تحقق ادعاهای فولر حرکت خواهد کرد.

یاران فولر این دلخوشی را دارند که همراه با اینتراخت فرانکفورت تنها شکست‌دهنده مردان وست فالن در نیم فصل اول بوده‌اند.

خبرگزاری آلمان‌ 
مترجم: وصال روحانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها