فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف 36 تن انواع مواد مخدر در نوار صفر مرزی طی 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۷۶۴۶۵

به گزارش فارس، سردار حسین ذوالفقاری گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای قاچاقچیان و اشرار نا امن شده و اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ به راحتی اقدام به قاچاق مواد مخدر به کشور کنند.

وی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به عنوان امن‌ترین مرزهای منطقه یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین دلایل وجود امنیت در مرزهای کشور همکاری خوب و بی‌سابقه مرزنشینان با مرزبانان است.

سردار ذوالفقاری افزود: 36 تن انواع مواد مخدر در نوار صفر مرزی طی 9 ماهه سال جاری کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه سطوح امنیت بطور کامل و بصورت مجزا قابل تحلیل و بررسی نیست، اظهار داشت: بازیگران امنیت متنوع هستند و موضوع امنیت امروزه یک موضوع تک بعدی نیست.

سردار ذوالفقاری با بیان اینکه امنیت داخلی و خارجی ، درونی و برونی هر کدام به یکدیگر ارتباط دارند،تصریح کرد: امروز در شکل ایجاد ناامنی و شکل برقراری امنیت تحول بزرگی ایجاد شده است و کارکردهای اقتصادی، اجتماعی و علمی در امنیت نقش بی بدیلی دارند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ تمام عیار با مافیای مواد مخدر در شرق کشور مواجه است، اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان به راحتی اقدام به قاچاق این ماده افیونی کنند.

تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان مرزبانی

وی از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان مرزبانی خبرداد و گفت: دستورالعمل این کمیته تهیه و اعضای آن با حضور در یگان‌ها، پاسگاه‌ها و هنگ‌های مرزی مشکلات و مسائل ماموران مرزبانی را احصا و به آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

سردار ذوالفقاری گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات معیشتی ماموران مرزبانی از مهمترین اولویت‌های فرماندهی مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه کسانی که در راه تأمین امنیت مرزها تلاش می‌کنند نباید دغدغه معیشتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: به مسائل و مشکلات کارکنان نیروی انتظامی به خصوص حوزه مرزی باید توجه ویژه‌ای شود.

سردار ذوالفقاری از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان مرزبانی خبرداد و گفت: دستورالعمل این کمیته تهیه و اعضای آن با حضور در یگان‌ها، پاسگاه‌ها و هنگ‌های مرزی مشکلات و مسائل ماموران مرزبانی را احصا و به آن‌ها رسیدگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه مرزبانی بشمار می‌رود، تصریح کرد: رسیدگی به مسائل معیشتی و از همه مهمتر تامین مسکن ماموران مرزبانی در اولویت اقداماتی فرماندهی مرزبانی است.رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان مرزبانی موجب افزایش رضایتمندی و ایجاد انگیزه در آنها می‌شود تا با اقتدار مرزهای کشور را کنترل کنند.

سردار ذوالفقاری به حضور خود در سامانه 147 اشاره کرد و گفت: توانستیم به مسائل و مشکلات حدود 100 نفر تلفنی و بیش از 80 نفر حضوری رسیدگی کنیم.

فرمانده مرزبانی بر گسترش و توسعه سامانه 147 در سطح فرماندهی مرزبانی استان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: فرماندهان مرزبانی باید در طول ماه با حضور در بین کارکنان به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها