کد خبر: ۳۷۳۰۷۱

نخستین هدفون‌های مارشال تولید شد

مارشال شرکتی است که هر علاقه‌مند به موسیقی، آمپلی فایرهای آن را خوب می‌شناسد. در واقع نام این شرکت با بلندی و قدرت صدا عجین شده و حالا قرار است هدفون‌های آن، صداهایی پرقدرت را به گوش‌های شما بیاورد. از هدفون‌های مارشال 2 مدل توگوشی و روگوشی تولید شده و جالب است بدانید در روز نخست عرضه، این هدفون‌ها تمام شد و قرار است دوباره آن را تولید کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شارژر مچی

آیا تا به حال شده درست هنگامی‌ که نیاز دارید وسیله الکترونیکی همراه‌تان چند ساعت دیگر روشن بماند، پیغام هشدار کمبود باتری را مشاهده کنید؟ در این صورت بهتر است این مچ‌بندهای شارژر را امتحان کنید که می‌توانید به کمک آن برق اضافی در مچ خود داشته باشید و از طریق پورت‌های مختلف یو اس ‌بی آن، دستگاه‌های خود را شارژ کنید. این مچ‌بندها قرار است به قیمت 40پوند وارد بازار شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوربین فیلمبرداری با استفاده از لنز عکاسی

اگر اهل عکاسی دیجیتال باشید، حتما خوب می‌دانید تعداد لنزهای کنونی بازار برای دوربین‌های دیجیتال کافی نیست. بعلاوه برای گرفتن فیلم‌های HD نیاز به لنزهای بهتری از لنز دوربین‌های فعلی دارید.  هم‌اکنون سونی در حال تولید دوربینی است که با کمک لنزهای دوربین‌های دیجیتال معمولی بتواند فیلمبرداری HD کند. این دوربین که NXCAM نام دارد، از لنز دوربین‌های عکاسی استفاده می‌کند و سنسور آن 35میلی متری است.

 

 

 

 

 

 

 

حافظه‌ای بسیار سریع‌تر

محققان سوئیسی نوع جدیدی از حافظه تولید کرده‌اند که 100هزار برابر سریع‌تر از سریع‌ترین دیسک‌های سخت امروزی است. این نوع حافظه که به صرفه و پایدار است، تنها یک مشکل دارد: زودتر ازسال 2015 خبری از آن در بازار نخواهد بود. این حافظه جدید هیچ بخش مکانیکی‌ای ندارد و برخلاف رم، نیازی به نیروی دائم الکتریسیته نیست تا اطلاعات را در خود نگه دارد.

 

 

 

 

 

 

طرح اولیه موبایل «زندگی دوم»

زمانی که با نمایشگر گوشی تلفن کاری نداریم، بد نبود اگر می‌شد آن را به حالت جوهر الکترونیک برده تا نهایت صرفه‌جویی را در مصرف باتری داشته باشیم؟ در این صورت تلفنی داشتیم که می‌توانست بیشتر از یک روز کار کند و نیاز به شارژ بسیار کمتری نسبت به تلفن‌های فعلی داشته باشد. آقایان چو سنهیونگ و ژیون ژونجائه معتقدند که عمر باتری در تلفن‌های همراه مهم‌ترین دغدغه تولید این دستگاه‌هاست. نتیجه طراحی این دو، نمایشگری است که ترکیبی از AMOLED و e-Ink می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دستمال پارازیت

چقدر ناراحت‌کننده است وقتی با یک نفر در حال گفت‌وگوی مهمی‌ هستید و ناگهان زنگ تلفن همراه وی به صدا در می‌آید و او بدون توجه به شما، گوشی را برمی‌دارد و شروع به صحبت می‌کند. در این جور مواقع، سایلنت یا خاموش کردن گوشی کار بسیار پسندیده‌ای است، اما چطور می‌توان این حرکت پسندیده را به طرف مقابل نشان داد؟ می‌توان گوشی را درون این دستمال‌های بلوکه کننده سیگنال مخابراتی قرار داد که روی آن نوشته شده: «تلفن من برای شما خاموش شده است.» این دستمال تنها 15 دلار قیمت دارد و فروش آن آغاز شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کشتی‌هاب

شما که به کشتی علاقه‌مندید! اگر میز کارتان پر از سیم‌های کابل‌های یو اس ‌بی است با این‌هاب یو اس ‌بی می‌توان تمام آن سیم‌ها را در یک نقطه جمع کرد. طراح خوش‌ذوق این‌ هاب یو اس‌ بی با پیاده‌سازی آن به شیوه کشتی‌های جنگی نشان داده است که می‌توان حتی ‌هاب‌های فانتزی را هم به فناوری یو ‌اس ‌بی3 مجهز کرد. این دستگاه 23دلار قیمت دارد.

 

 

 

 

 

 

 

تبدیل جارو به شمشیر لیزری

سرانجام مایکروسافت تصمیم گرفت علیه کسانی که دستگاه فوق‌العاده این شرکت را برای مقاصد مختلف هک می‌کنند، شکایتی نکند. یکی از همین هک‌های بامزه، تبدیل جاروی آشپزخانه به شمشیر لیزری است که توسط شخصی با نام مستعار یانکیان انجام شده است. این هکر خوش‌ذوق حتی جلوه‌های صوتی مرتبط با این سلاح را به کنکت افزوده است. تنها مواظب باشید که تمرین تکنیک‌های آناکین اسکای واکر به خرد شدن وسایل خانه نینجامد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها