امید ط. از سلماس - وقتی کامپیوتر را روشن می‌کنم بعد از زمان زیاد بالاآمدن با پیغام خطای زیر روبه‌رو می‌شوم. برای درست کردن آن چه کار بایدانجام دهم؟
کد خبر: ۳۷۰۰۷۰

Windows cannot find ?c:/DOCUME~1

/DEAR-U~1/LOCALS~1/TEMP/SERVICES.exe?.

make sure you typed the name correctly, and try again. To search for a file, click the start button, and then click search.

سیستم شما آلوده به ویروس و Spyware شده است. هرچه سریع‌تر نسبت به نصب و اسکن سیستم خود با یک آنتی‌ویروس قوی و به‌روز اقدام کنید. پس از ویروس‌یابی و پاک کردن آنها بهتر است ویندوز خود را Repair و یا دوباره آن را نصب کنید.

عرفان قلاوندی از اندیمشک - برای ساختن برنامه‌های موبایل (جاوا) از چه روش و چه برنامه‌هایی باید استفاده کرد؟

می‌توانید از J2me یا NetBeans استفاده کنید.

امیر از تهران ـ 1 ـ من وقتی نرم‌افزار ویروس‌یاب «مایکروسافت سکیوریتی اسنشیال» را نصب می‌کنم، کادری با محتوای زیر می‌آید:

The feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable.

Click OK to try again،or enter an alternate path to a folder containing the installation package 'mp_ambits.msi' in the box blew.

d:\a7901f1ad74a10e3c9a98f7ebd6d5566\

نمی‌دانم چه مسیری را انتخاب کنم، در پایان هم پیغام خطای زیر را می‌دهد:

Error Code:0x8007064C

2 ـ موقع تایپ حروف فارسی وقتی می‌خواهم حروف انگلیسی تایپ کنم، چه کلیدی را روی صفحه کیبورد بزنم تا متن فارسی جابه‌جا نشود؟ یعنی در یک پاراگراف بتوانم هم حروف فارسی و هم انگلیسی تایپ کنم؟

1 ـ دسترسی نرم‌افزار به بخشی از فایل‌های مورد نیاز برای نصب از بین رفته است، چنانچه نرم‌افزار را از روی شبکه نصب می‌کنید ممکن است دسترسی شما به فایل‌های مورد نیاز به دلایل مختلف (مانند فایروال یا اختلال در برقراری ارتباط) از بین رفته باشد. و اگر از روی سی‌دی آن را نصب می‌کنید، ممکن است بخشی از سی‌دی که آن فایل‌ها روی آن قرار گرفته، دچار اشکال شده باشد. برای اطمینان از وجود چنین پوشه‌ای روی سیستم (یا سی‌دی) نام آن را هم در هارد سیستم و هم در سی‌دی جست‌وجو کنید و پس از یافتن مکان آن، برنامه را به آنجا هدایت کنید. چنانچه آن را نیافتید، می‌توانید از اینترنت دانلود کرده و روی هارد ذخیره کنید.

2 ـ همان‌طور که بارها عنوان شده است، برای تایپ فارسی ـ لاتین، ابتدا کلیدهای Ctrl+Shift سمت راست کیبورد را زده تا جهت نوشتار از راست به چپ تعیین شود (در برخی ویرایشگرها باید متن را نیز از سمت راست تراز کنید).

حالا می‌توانید فارسی تایپ کنید و برای تایپ کلمات لاتین با زدن کلیدهای Alt+Shift سمت چپ (یا راست) کیبورد، زبان را به انگلیسی (یا برعکس به فارسی) تغییر دهید.

اکبر دارائی از خرم‌آباد ـ چرا بعد از نصب فتوشاپ 8 در ویندوز 7 ارور زیر ظاهر می‌شود و برنامه فتوشاپ اجرا نمی‌شود؟

No valid interface language is present

این پیغام در نسخه‌های عربی (فارسی) برنامه فتوشاپ ظاهر می‌شود. برای حل این مشکل از طریق پنجره Control Panel وارد بخش Region and Language شوید و زبان را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید. حالا فتوشاپ را اجرا کنید.

کاظم براتی از شاهین شهر: 1 ـ من بتازگی گوشی موبایل خود را که نوکیاست از طریق برنامهnokia software updater، آپدیت کردم ولی بعد از آپدیت کردن زبان فارسی از گوشی‌ام پاک شد.
2 ـ لطفا سایتی برای دانلود زیرنویس فیلم‌ها به ‌صورت (srt یا sub)‌ به زبان فارسی یا انگلیسی معرفی کنید.

3ـ من بتازگی یک پرینتر رنگی اچ‌پی خریده‌ام که موقع چاپ صفحات رنگی پیغام not enough mass storage می‌دهد. البته این مشکل با کاهش کیفیت عکس برطرف می‌شود.

1ـ این نرم‌افزارها با اتصال به سایت‌های مختلف از کشورهای مختلف، نرم‌افزارهای گوشی را به ‌روز می‌کنند. طبیعی است چنانچه از زبان فارسی پشتیبانی نکنند (که اغلب نمی‌کنند)، پس از به‌ روزرسانی، زبان فارسی گوشی را از دست داده باشید.

2 ـ سایت‌های زیادی مانند farsisubtitle.com یا opensubtitles.com در این زمینه وجود دارد.

3 ـ این پیغام زمانی ظاهر می‌شود که سیستم نتواند تمام حجم اطلاعات را برای پرینتر ارسال کند. در این گونه موارد پرینتر از USB2 پشتیبانی می‌کند و باید آن را به پورت USB2 وصل کرد تا با توجه به بالاتر بودن سرعت انتقال اطلاعات، این مشکل برطرف شود.

چنانچه مادربورد سیستم آن را پشتیبانی می‌کند، آن را از روی سی‌دی مادربورد نصب کنید.

پویا جابری ـ چگونه می‌توان در ویندوز7 هایبرنت را در کنار ری‌استارت و اسلیپ آورد؟ بعضی‌ها می‌گویند باید رجیستری را دستکاری کرد. لطفا راهنمایی کنید.

از پنجره Control Panel وارد بخش Power Options شوید و گزینه Change Plan Setting را انتخاب کنید.

حالا Change Advanced Plan Settings را انتخاب کنید. علامت (+) کنار Sleep را بزنید و عبارت Hibernate After را انتخاب کنید که به ‌طور پیش‌فرض روی Never است. روی Never کلیک کنید و آن را به صفر تغییر دهید. حالا هروقت Sleep را انتخاب کنید سیستم به حالت هایبرنت می‌رود.

مهدی رشنو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها