شوت گل

لغو محرومیت علی دایی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیروز رسما اعلام کرد با توجه به تمکین سرمربی پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی، ممنوع المصاحبه بودن وی لغو شد. این کمیته افزوده است: با توجه به تبعیت از تصمیم متخذه توسط دایی که عملا در پایان دیدار مس کرمان مشخص بود و پرهیز از انجام مصاحبه توسط وی، کمیته انضباطی طبق بند «ج» ماده 29، محرومیت و ممنوعیت وی را لغو کرد.
کد خبر: ۳۶۹۹۳۱

16 آذر؛ قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا

با تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2011، تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند. بر این اساس قرعه کشی این رقابت‌ها روز16 آذر در کوالالامپور برگزار می‌شود تا 16 تیم شرکت کننده در 4 گروه 4 تیمی قرار بگیرند.

ذوب آهن،سپاهان، پرسپولیس و استقلال از ایران، الاتحاد، الهلال، الشباب و النصر از عربستان، الوحده، الجزیره و الامارات از امارات، بنیادکار و پاختاکور از ازبکستان،الغرافه و الریان از قطر و یک تیم از میان تیم‌های السد قطر، العین امارات، الاتحاد سوریه و دمپوی هند، 16 تیم منطقه غرب آسیا در فصل جدید لیگ قهرمانان قاره خواهند بود./ جام‌جم

تکذیب حضور فرهاد کاظمی در شاهین

مجید حسینی کنگانی، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مذاکره این باشگاه با فرهاد کاظمی، گفت: این شایعه را قویا تکذیب می‌کنم. باشگاه شاهین هیچ مذاکره‌ای نه با فرهاد کاظمی و نه با هیچ مربی دیگری نداشته و سیاست ما حمایت از کادر فنی بوده و هست.

وی در مورد این‌که امکان دارد برخی مقام‌های استان با این مربی مذاکره‌ای برای سرمربیگری انجام داده باشند یا نه، اظهار داشت: هیچ مذاکره‌ای انجام نشده و هیچ‌کس در این زمینه تصمیم‌ نمی‌گیرد. کادر فنی برای موفقیت تیم نهایت تلاشش را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شاهین بوشهر در واکنش به شوکه شدن مسوولان پرسپولیس بابت انتشار خبر جذب عمادرضا و این که احتمال دارد این بازیکن به شاهین نیاید، گفت: اصلا عماد رضا چنین تصمیمی ندارد و او قرارداد رسمی خود را با شاهین بوشهر ثبت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها