دوبله مجموعه تلویزیونی «گردان مجرمین» و 2 فیلم سینمایی برای شبکه‌های مختلف سیما به پایان رسید. ماجراهای «گردان مجرمین» که با سرپرستی ناصر نظامی دوبله شده، در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد و درباره گروهی از تبهکارانی است که ارتش شوروی با آنها یک گردان تشکیل داده تا با آلمانی‌ها بجنگند.
کد خبر: ۳۶۶۰۹۴

تعدادی از گویندگان این سریال عبارتند از: منوچهر زنده‌دل (واسیلی)‌، عباس نباتی (سرگئی)‌، کریم بیانی (گلی موف)‌، خسرو شمشیرگران، ناصر خاوری، حمید منوچهری، داوود باقری، حسین باقری، تورج نصر، ظفر گرایی، کوروش فهیمی، مظفر شمس‌کاظمی، آرزو روشناس، فرزانه شجاعی و حسن کاخی. یکی از فیلم‌هایی که بتازگی دوبله‌اش به پایان رسیده، فیلم میان آسمان و زمین است. داستان فیلم «میان آسمان و زمین» درباره مردی است که ماموریت دارد به شهرهای مختلف سفر و حکم کارمندهای اخراجی را ابلاغ کند. طی این سفرها ماجراهایی برای وی پیش می‌آید.

این فیلم را جلال مقامی دوبله کرده است و بهرام زند (جرج کلونی) و مینو غزنوی و شراره حضرتی از جمله دوبلورهای آن هستند.

ماجراهای فیلم «یک زندگانی ساده» هم درباره دختربچه‌ای است که به پرورشگاه فرستاده می‌شود. او ابتدا احساس تنهایی می‌کند؛ اما بتدریج دوستانی می‌یابد. پس از مدتی دوستانش، فرزندخوانده می‌شوند و او دوباره تنها می‌ماند.

شوکت حجت، سمیه رهنمون، سعید شیخ‌زاده، ناهید شعشعانی، فریده کاکاوند، شوکت قهرمانی، معصومه آقاجانی، علی منانی، سعید مقدم‌منش، بتسابه کاظمی و مینا غیاث‌پور از جمله گویندگان این اثر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها