میثاقیان از شهرداری تبریز رفت

درحالیکه مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز عصر پنجشنبه در گفتگو با مهر بر ابقای اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی این تیم تا پایان نیم فصل خبر داده بود، ساعاتی پیش فعالیت سرمربی این باشگاه به اتمام رسید.
کد خبر: ۳۶۱۴۱۷

به گزارش مهر، باشگاه شهرداری اعلام کرد: به دنبال انجام دیدار تیمهای شهرداری تبریز و راه آهن و پس از گذشت چند روز اکبر میثاقیان سرمربی تیم بعد از انجام مذاکرات لازم با مدیران باشگاه شهرداری تبریز و طی توافقی که مابین طرفین انجام گرفت، فعالیتش در تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید.

این گزارش می افزاید: در توافق انجام گرفته میثاقیان با اعلام اینکه از لحاظ جسمانی مشکل داشته و بدنبال بروزخونریزی معده وی پس از انجام دیدار تیمهای شهرداری تبریز و راه آهن و براساس توصیه و تشخیص پزشکان که ادامه فعالیت وی را مضر اعلام نمودند، پس از توفق صورت گرفته با مدیران باشگاه از تیم شهرداری تبریز خداحافظی کرد.

میثاقیان در پایان با تقدیر و تشکر از حمایتهای بی دریغ مهندس نوین شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر، هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه، مردم غیور و تماشاگران خونگرم تبریزی در طول مربیگری تیم شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد این تیم در ادامه حضور خود درلیگ برتر موفق باشد.

شهرداری تبریز با 9 امتیاز از 11 بازی در رده 17 جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها