ایران زمین

رشت ـ مهر: نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: شرکت ریسندگی املش با 700 کارگر در آستانه تعطیلی قرار دارد که باید مسوولان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند. اسدالله عباسی افزود: در این خصوص به وزرای کار و صنایع تذکر داده شده است که به مشکل رسیدگی شود. وی با اعلام این که توسعه شهرک صنعتی در املش و رودسر مصوب شده، اما اجرایی نشده است، اظهارکرد : شهرک‌های صنعتی در کاهش نرخ بیکاری جامعه بسیار موثر هستند.
کد خبر: ۳۵۶۴۴۸

شهرری ـ خبرنگار جام‌جم: مرتضی طلایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران از ساماندهی مشاغل و صنایع شهر ری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، طلایی در مراسمی که با حضور شهردار، روسای اداره ساماندهی صنایع و مشاغل منطقه و نمایندگان اصناف برگزار شد، گفت: شهرک ولی عصر در منطقه‌ای معروف به تالاب بهرام واقع در جاده ورامین با مساحت 55 هکتار احداث شده است و گنجایش 1100 واحد صنفی را دارد.

استان تهران ـ مهر: شهردار ورامین اظهار کرد: 50 درصد بودجه شهرداری ورامین برای تکمیل پروژه‌های جدید و نیمه‌کاره عمرانی اختصاص یافته است. رضا کارخانه با اشاره به احداث پروژه‌های عمرانی شهرداری افزود: در بودجه سال جاری، بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار، به میزان 50 درصد از کل بودجه شهرداری به احداث پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی اختصاص یافته است.

بندرعباس ـ ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: وضعیت نامطلوب بیمارستان خلیج فارس باعث نارضایتی افراد ساکن در حوالی این بیمارستان و کارکنان آن شده است. محمد شکاری افزود: اصولا امحای زباله در بیمارستان خلیج فارس، وضعیت مناسبی نداشته و متاسفانه چندین سال است که این روند ادامه دارد؛ در این زمینه مکاتباتی نیز با سازمان تامین اجتماعی، محیط زیست و مسوولان این بیمارستان داشته‌ایم.

کاشان ـ خبرنگار جام‌جم: بیش از 99 تن کاغذ توسط آژانس بازیافت اداره بازیافت و پسماند مدیریت شهری شهرداری کاشان طی 6 ماهه اخیر جمع‌آوری و به چرخه استفاده بازگردانده شد. عباس رحمت‌پناه مدیر اداره بازیافت و مدیریت پسماند شهرداری کاشان هدف از این اقدام را جلوگیری از تخریب محیط زیست و برگرداندن کاغذ به چرخه تولید با استفاده از کاغذ‌های باطله عنوان کرد و افزود: این مقدار کاغذ از ادارات مختلف، مدارس، مراکز درمانی و دانشگاه‌ها و منازل توسط ماموران بازیافت جمع‌آوری و به سوله بازیافت منتقل می‌شود.

تبریز ـ خبرنگار جام‌جم: سرپرست بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی ارزش معاملات ماه شهریور بورس تبریز را بیش از 444 میلیارد و 722 میلیون و 604 هزار ریال اعلام کرد. محمدامین عابدینی با اشاره به افزایش 23 درصدی معاملات شهریورماه این بورس نسبت به ماه قبل گفت: در معاملات شهریور امسال 173 میلیون و 924 هزار و 483 سهم از سهام 267 شرکت معامله شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها