بخوانید و ببینید

شبکه آموزش

روابط عمومی: 88781737
کد خبر: ۳۵۵۲۰۳

15‌‌/‌‌8 رنگ‌ها و زنگ‌ها (زنده)‌

ویژه بازگشایی مدارس در قالب یک مهمانی باحضور چهره‌‌های آشنا و شاخص مخاطبان مانند آقای حمیدرضا حاجی‌بابایی، مسعود فروتن، محمدعلی اینانلو، منصور ضابطیان، مریم نشیبا، مهران دوستی، نسیم ادریسی، جعفر ادریسی، آزاده نامداری، مرضیه برومند و حمید جبلی روان‌شناس پخش می‌شود و مهمانان به خاطرات خوش و شوق‌انگیز دوران تحصیل، تحلیل و توصیفی از مدرسه می‌پردازند و یکی دیگر از آیتم‌های برنامه پخش فیلم‌ها و نمایش‌های عروسکی ازجمله مدرسه پیرمردها، مدرسه موش‌ها، بازم مدرسم دیر شد، قصه‌های مجید و... از دیگر آیتم‌های برنامه به شمار می‌رود.

20‌/‌12 ویژه‌برنامه کیمیا (زنده)‌

پرداختن به حوزه‌های دینی و اعتقادی و مناسک‌ مذهبی، مباحث خانواده، دیدگاه‌ها و شنیده‌های جدید در آموزش رفتار دینی و مذهبی را مطرح می‌کند.

20‌/‌19 قرآن، اذان و مناجات

10‌/‌20 ادامه برنامه زنده رنگ‌ها و زنگ‌ها

00‌/‌22 هفت پرده عشق

آسیب‌شناسی موسیقی فیلم‌های دفاع مقدس به بررسی وضعیت موسیقی در ژانر دفاع مقدس اختصاص دارد و در هر برنامه با حضور کارشناس موسیقی به نحوه ساخت و تولید موسیقی فیلم‌های پخش شده دفاع مقدس می‌پردازد.

00‌/‌23 برنامه شبانگاهی ـ رادیو 7 (زنده)‌

با موضوع هدف برنامه آرامش شبانه و در آن چهره‌های تلویزیونی و گویندگان رادیو متن‌های ادبی و داستانک می‌خوانند حافظ خوانی و روایت قصه خانجون از آیتم‌های ثابت این برنامه
است.

00‌/‌24 مستند انسان و دانش ـ قسمت 2

پرندگان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها