آخرین برنامه جورچین را جمعه بشنوید

روز جمعه بیست و ششم شهریور آخرین قسمت برنامه زنده "جورچین" با حضور قهرمان بوکس ایران در سال 1346، از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.
کد خبر: ۳۵۳۲۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، جنگ ورزشی "جورچین"، که طی جمعه های گذشته با بخش های متنوعی با مخاطبان خود همراه بود، جمعه این هفته در بخشی ویژه که میزبان اهالی ورزش و هنر گفت و گو است، با حضور سلمان حسام بازیگر و قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی تهران در سال 1974 و همچنین قهرمان بوکس ایران در سال 1346، آخرین قسمت برنامه را تقدیم مخاطبان خواهد کرد. سلمان حسام در سال 1375 در فیلم نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری به عنوان بازیگر حضور داشته، و در سریال امام علی (ع) به کارگردانی داود میرباقری نیز نقش عمر بن عبدود را ایفا کرده کرده است.

شما با محمدحسین معتمدهاشمی سردبیر، محمدحسن رحمانی تهیه کننده و راضیه طالب زاده، آسیه گرجی و محمدسعید سلطانی بازیگران، محمدحسین معتمدهاشمی  و فاطمه بی تقصیر نویسندگان، و مهدی مهدی قلی گویندگان، همراه این برنامه باشید.
این برنامه را گروه ورزش و تفریحات تولید می کند.

جمعه ها ساعت 22:00 به وقت تهران برابر با ساعت 17:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا، شنونده برنامه زنده "جورچین" باشید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها