وعده مربی جدید کره‌ جنوبی:

بازی زیبایی را مقابل ایران می بینید

«چو کوانگ رائه» سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در اولین جلسه تمرینی این تیم وعده داد، تماشاگران بازی زیبایی را از تیمش برابر ایران خواهند دید.
کد خبر: ۳۵۱۱۹۰

به گزارش مهر ، چو کوانگ رائه، مربی جدید کره جنوبی است که پس از کناره گیری «هو جونگ مو» در پایان جام جهانی 2010 روی نیمکت این تیم نشست.

این مربی 56 ساله در اولین جلسه تمرینی تیمش برای رویارویی با ایران گفت: این دیداری تدارکاتی برای جام ملت‌های آسیاست و ما تلاش می کنیم تا تماشاگران بازی زیبایی در استادیوم جام جهانی سئول ببینند.

کره جنوبی عصر سه شنبه در دیداری تدارکاتی میزبان تیم ملی ایران خواهد بود. کره‌ای‌ها که روز جمعه هیچ بازی دوستانه‌ای نداشتند برای دومین بار بعد از جام جهانی به میدان می روند.
 
سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی خاطرنشان کرد: باید تا شروع جام ملت‌های آسیا تاکتیک‌های مختلفی را امتحان کنیم. مشخص است که تکیه به یک روش بازی برای رفتن به جام ملت‌های آسیا کافی نخواهد بود.
 
وی از انگیزه‌های تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا گفت و افزود: این مهمترین رقابت‌های فوتبال قاره است و جای تاسف دارد که ما نتوانسته‌ایم در سال‌های اخیر موفق باشیم.
 
کره جنوبی آخرین بار سال 1960 به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسیده است.
 
سرمربی جدید تیم کره جنوبی تصریح کرد: تا شروع جام ملت‌های آسیا زمان زیادی برای آماده کردن تیم نداریم اما شرایط همین است و باید آن را بپذیریم.
 
تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیدارهای دوستانه بعدی با بحرین و ژاپن روبه‌رو می شوند. آنها در جام ملت‌های آسیا در گروه C در کنار هند ، بحرین و استرالیا قرار دارند.
 
دیدار تدارکاتی  تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران عصر فردا سه شنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می شود. این دو تیم خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا آماده می کنند که دیماه در قطر برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها