کد خبر: ۳۵۰۴۱۴

تبلت یعنی این

چه اتفاقی می‌‌افتاد اگر لپ‌تاپ‌ها به‌جای کیبورد، صفحه لمسی داشتند؟ توشیبا این موضوع را بررسی و دستگاه لیبرتوW100 را تولید کرده که آماده فروش است. در نگاه اول، این دستگاه دو آیپد است که به‌هم چسبیده‌اند. پردازنده 2/1گیگاهرتزی، 2گیگابایت رم و حافظه 62گیگابایتی SSD با ویندوز7 ازقابلیت‌های این دستگاه است.

 

 

 

 

 

 

 

دستکش مترجم

در فیلم‌های کماندویی دیده‌ایم که با دست چه نشانه‌هایی به یکدیگر می‌فرستند. حالا همین کار را دو طراح اروپایی انجام داده‌ و دستکشی ساخته‌اند که برای آتش‌نشان‌ها استفاده خواهد شد. با این دستکش آتش‌نشان‌ها بدون صحبت و از طریق LED‌هایی که روی آن است، با دیگر اعضای تیم ارتباط برقرار می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

ارتباط بی‌سیم با آیفون

این درایو یو‌اس‌بی معصوم فقط یک هدف دارد: انواع داده ذخیره شده در آیفون را دانلود و ذخیره کند. این یعنی همه چیز، از اس‌ام‌اس‌ها و فایل‌های صوتی و تصاویر گرفته تا اطلاعات GPS و جستجوهای وب. برای این کار باید هم آیفون و هم این دستگاه را به یک ویندوز متصل کرد.

 

 

 

 

 

 

 

جلد آیفون با قابلیت پنهان‌سازی هدست

اگر از هدست‌های بلوتوث استفاده می‌کنید، خوب می‌دانید در مواقعی که کاربردی ندارد، همواره باید آن را یک جایی بگذارید و گمش نکنید و از این جور دغدغه‌ها. جلد آیفون4 تولیدی موگوتاک دقیقا برای همین کار تولید شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین دوربین جهان

سال گذشته، فوجی‌فیلم با عرضه FinePix W1 که قابلیت فیلمبرداری سه‌بعدی را در یک دوربین خانگی گنجانیده بود، حسابی سروصدا به ‌پا کرد. مدل اخیر این شرکت که W3 است، این قابلیت را تا حد فیلمبرداری HD بالا برده و حالا می‌توان قابلیت‌های سه‌بعدی را با یک دوربین کوچک خانگی هم به‌دست آورد.

 

 

 

 

 

 

 

دکمه‌های لمسی برای PSP

گفته می‌شود پشت درهای بسته کنفرانس گیمرهای آلمان، این دستگاه را برای عده‌ای به ‌نمایش گذاشته‌اند. در این جلسه گفته شده، پشت این دستگاه کنترل‌کننده‌های لمسی نیز وجود دارد. دستگاه همانند گذشته در دست گرفته می‌شود اما حرکات انگشتان پشت دستگاه باعث می‌شود چند ورودی دیگر نیز وارد شود.

 

 

 

 

 

 

 

تبلت گوگل هم می‌آید

سرانجام جنگ گوگل و اپل علنی شد و حالا گوگل تصمیم گرفته در جمعه سیاه (26 نوامبر) تبلت خود را عرضه کند. گفتنی است گوگل و HTC که گوشی گوگل، نکسوس‌وان را تولید کرده‌اند، این بار نیز با همکاری همدیگر تبلتی با 2گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه عرضه خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلتی برای وی

نینتندو وی، با قابلیت بازی چندنفره منحصربه‌فرد خود، تنها به یک چیز نیازمند است که آن هم دستگاه‌های بیشتر است. حالا THQ اعلام کرده برای این کنسول دوست داشتنی، یک تبلت نیز عرضه کرده است که قابلیت‌های جدیدی به کنسول اضافه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها