پس از مدت‌های بسیار استالکر سال 2007 با یک اکسپنشن روبه‌رو شد و از آن موقع 2 بسته دیگر نیز برای این بازی آمد. اما حالا GSC اعلام کرده یک دنباله مهم دیگر برای بازی سایه چرنوبیل عرضه خواهد کرد. همچنین اعلام کرده که استالکر2 در سال 2012 عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۴

بازی استالکر قبلی تاکنون بیش از 4میلیون نسخه فروخته است و پیش‌بینی می‌شود این دنباله نیز در شهر مخوف چرنوبیل باز هم موفقیت بزرگی به‌دست آورد. در این بازی شهر هدف دومین موج انفجار چرنوبیل قرار گرفته و هیولاهای جهش‌یافته ترسناکی را درست کرده است که شهر را به ‌خاک و خون کشیده‌اند و باید از چنگال این هیولاها فرار کرد.

کرایسیس2 به‌زودی

کرایسیس2 قرار بود به‌زودی در فصل تعطیلات تابستان عرضه شود، اما به‌خاطر این‌که بازی بهتری از آب در بیاید و ایرادهای آن نیز برطرف شود، هفته گذشته شرکت سازنده این بازی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که این بازی اوایل سال 2011 به‌ بازار عرضه خواهد شد. زمان دقیق عرضه این بازی، 22مارس سال 2011 در آمریکای شمالی و 25مارس در اروپا و استرالیا خواهد بود. عرضه این بازی تقریبا همزمان با کال‌آف‌دوتی بعدی و گیرزآو‌وار خواهد بود. کرایسیس2 همانند نگارش پیشین آن، در مورد جنگ ابرسربازها با نژادهای بیگانه روی کره زمین است و همان خط داستانی قبلی را دنبال می‌کند. کرایسیس1 در محیط جزیره و جنگل بود در حالی‌که کرایسیس2 در شهر جنگی در نیویورک خواهد گذشت. این دنباله همچنین در همه کنسول‌های بازی و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان شبیه‌سازی در وضعیت آماده باش

بازی سیمز قرون وسطا برای بهار آینده قول داده شده است اما تا آن موقع، بقیه شرکت‌های تولیدکننده بازی‌های شبیه‌سازی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. این کاری است که شرکت کالپیسومدیا انجام داده و هفته گذشته این شرکت به گیم‌اسپات اعلام کرد که بازی Tropico4 در زمستان سال جاری به‌ بازار خواهد آمد. در این بازی که در محیط جزیره‌های زیبای اقیانوس اطلس انجام می‌شود، شما مسوول راه ‌انداختن یک جزیره به‌صورت توریستی خواهید بود و هر چه بیشتر تلاش کنید، توریست بیشتری گردآوری کرده و جزیره را معروف‌تر می‌کنید. این بازی حدود 20 مرحله و چندین ماموریت جانبی دیگر دارد و می‌تواند علاقه‌مندان به ‌بازی‌‌های شبیه‌سازی را بخوبی سرگرم کند. به‌علاوه این‌که نگارش‌های آزمایشی آن نیز تحسین منتقدان را برانگیخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها