فرار مس از بحران در شب اوج‌گیری صبا و فولاد

رویش 17 گل در 3 بازی

17 گل در شب نخست هفته چهارم لیگ رویید تا ازسویی مس و صمد مرفاوی از بحران خارج شوند و از سوی دیگر فولاد و صبا ثابت کنند که برتری آنها در هفته دوم برابر استقلال و پرسپولیس اتفاقی نبوده است. هر چند دیدارهای آغازین هفته چهارم به دلیل عدم بازی تیم‌های مدعی استقلال، پرسپولیس، استیل‌آذین، سپاهان و ذوب‌آهن حساسیت چندانی نداشت، اما رد و بدل شدن 17 گل آن هم در سه دیدار، هیجان تازه‌ای به لیگ دهم بخشید.
کد خبر: ۳۴۶۹۶۸

در شرایطی که دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پاس همدان به دلیل قطع برق ورزشگاه نیمه تمام ماند تا دو تیم دوباره دیشب در این ورزشگاه و از دقیقه 32 بازی بدون گل خود را پیگیری کنند،مس کرمان با 5 گل لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی خود در مقابل 2 گل سعید دقیقی( پنالتی) و علی کریمی، شهرداری تبریزرا از پیش روی برداشت تا صمد مرفاوی، سرمربی این تیم، پس از 3 شکست پیاپی به یک پیروزی دلچسب دست یافته و از زیربار فشارها و مرحله بحرانی تیمش فاصله بگیرد.مرفاوی پس از نخستین پیروزی در لیگ دهم، گفت: با ارائه یک بازی منطقی صاحب برد ارزشمند شدیم، هر چند اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند با نتیجه پر گل‌تری حریف را شکست می‌دادیم.او با تاکید بر این‌که نباید در فوتبال قضاوت عجولانه داشت، افزود: امیدوارم این پیروزی مقدمه‌ای برای ارائه بازی‌های بهتر و تماشاگرپسندتر برای مس در مسابقات آتی باشد، بازیکنان مس نشان دادند که می‌توانند هر روز بهتر از روز قبل و با انسجام بیشتری در زمین حضور یابند.

با این حال اکبر میثاقیان، سرمربی شهرداری درباره این بازی گفت: ادینهو یک فوق ستاره بود و توانست 5 گل به ثمر برساند. اگر او در این بازی حضور نداشت، مطمئن باشید می‌توانستیم پیروز میدان باشیم ضمن این‌که او با مس قرارداد یک میلیارد تومانی دارد و باید 5 گل به ثمر برساند با وجود این فراموش نکنید بازیکنان شهرداری بی تجربه و جوان هستند و هنوز تیم شخصیت لیگ برتری ندارد.

در یکی دیگر از دیدارهای جمعه شب صبای قم نیز 5 بر 2 راه آهن شهر ری را شکست داد. محسن بیاتی‌نیا (4 گل) و هادی اصغری گل‌های صبا را به ثمر رساندند و ریکاردو سوزا و لوپز 2 گل راه‌آهن را در درون دروازه میزبان قرار دادند.

محمود یاوری سرمربی صبا، گفت: این شکست را به پای کربکندی نباید نوشت. من ساختار راه‌آهن را بخوبی می‌شناسم. در شاهین هم که بودم، 2 بار مقابل راه‌‌آهن به میدان رفتیم که در هر 2 دیدار پیروز میدان شدیم.

در سوی دیگر رسول کربکندی، گفت: نتیجه بازی با فوتبالی که راه‌آهن ارائه کرد، به هیچ‌وجه همخوانی نداشت چرا که به واقع فوتبال خوبی را مقابل صبا ارائه کردیم. در بازی‌های گذشته هم خوب بودیم و فقط نتیجه نگرفتیم؛ اما قول می‌دهم راه‌آهن را درست کنم.

در دیگر دیدار فولاد خوزستان در ورزشگاه اکباتان تهران 3 بر صفر و با گل‌های رضا نوروزی (2گل) و سیامک سرلک از سد نفت تهران گذشت.مجید جلالی که با این برد تیمش 7 امتیازی شد، گفت: همان طور که قبلا هم گفتم ما انتظار روزهای بهتری را برای فولاد داریم و سطح بالاتری از کیفیت را باید در تیم‌مان ایجاد کنیم که این بزرگ‌ترین وظیفه ما در ادامه لیگ برتر است.

با وجود این حسین فرکی سرمربی نفت تهران پیروزی فولاد را اتفاقی دانست و گفت: گرفتار حوادث فوتبالی شدیم. پیش‌بینی‌هایمان پیش از بازی درست از آب در نیامد. فولاد در ضدحملات موفق شد به تیم ما ضربه بزند ضمن این‌که پس از دریافت گل نخست، تمرکز تیم ما برهم خورد. معتقدم اعتراض بی‌مورد فولادی‌ها به داور هم در این امر بی تاثیر نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها