سرهنگ جوانمرد خبر داد:

دستگیری عامل سرقت لوازم خودرو

رئیس کلانتری 127 نارمک اعلام کرد: سارق جوان پس از مواجهه با مالباختگان پرده از راز 500 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده نظام آباد و محله‌های اطراف برداشت.
کد خبر: ۳۴۰۸۲۴

سرهنگ حسن رضا جوانمرد با تشریح این خبر گفت: ساعت 16 روز گذشته عوامل گشت کلانتری حین گشت زنی در خیابان گلبرگ به جوان 25 ساله‌ایی که خود را «علی- م» معرفی کرده بود و کیف مشکی رنگی به دست داشت ، مشکوک و برای بررسی‌های تکمیلی وی را به کلانتری منتقل کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از کیف دستی متهم، 3 عدد پنل ضبط، 2 عدد عینک آفتابی و یک عدد عینک طبی به همراه یک سیم کارت صفر ایرانسل کشف شد.

سرهنگ جوانمرد افزود: متهم ابتدا منکر هر گونه جرمی شد و سرقت را کتمان کرد اما با حضور دو مالباخته که برای تشکیل پرونده در زمینه سرقت لوازم خودروهایشان به کلانتری مراجعه کرده بودند و عوامل مسروقه خود را در کیف دستی متهم یافتند، راهی جز اعتراف ندید و از سرقت‌های متعدد خود و برادرش که در این سرقت‌ها وی را یاری می‌کرد، پرده برداشت.

رئیس کلانتری 127 نارمک گفت: پس از اظهارات مالباختگان متهم لب به اعتراف گشود و گفت: دو سال است که به کراک اعتیاد دارم و برای تهیه مخارج اعتیادم به سرقت لوازم خودرو در محدوده نظام آباد و محله‌های اطراف مشغولم و تاکنون حدود 500 فقره سرقت را با همکاری برادرم به نام علیرضا انجام داده‌ام.

سرهنگ جوانمرد اعلام کرد: با راهنمایی‌های متهم، برادر وی نیز دستگیر و در کلانتری مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفت. پرونده این سرقت‌ها به همراه دو متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه چهارم آگاهی شد.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها