هفت روز هفت جمله

مشکل جوانان!

مهر: مهرداد بذرپاش رئیس سازمان ملی جوانان گفت: «اشتغال شرط لازم است ولی کافی نیست، خواسته اصلی جوانان این است که دیده شوند و احساس کنند در فرآیند پیشرفت کشور موثر هستند.» و البته همه اینها بدون در نظر گرفتن مسائلی از جمله اشتغال، مسکن و ازدواج است!‌
کد خبر: ۳۴۰۰۶۹

ناراحتی روی سکوها

ایسنا: این‌طور که معلوم است سرمربی تیم ملی ایران چندان هم با خیال راحت در آفریقای جنوبی بازی‌ها را تماشا نمی‌کرده است. بالاخره او هم دل دارد و گاهی اوقات ناراحت می‌شود. افشین قطبی گفته است: «تماشای جام جهانی از روی سکوها ناراحت‌کننده بود.»

پیرفکری

فارس: «مقوله پیرفکری در عرصه جوانگرایی باید حذف شود.» این گفته رئیس کمیسیون کشاورزی است. بگذریم که ما چندین بار همین جمله را خواندیم تا متوجه بشویم یعنی چه، ولی عباس رجایی راهکار این کار را هم اعلام کرده است: «نیازمند اتاق فکر جوان هستیم.»

مرگ و میر پرخرج

فارس: این که تعداد کشته‌ها در جاده‌های ایران زیاد است حرف تازه‌ای نیست، اما سرهنگ هادی هاشمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده است: «هزینه فوت هر نفر در تصادفات طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی 3 میلیارد تومان است.» به هر حال این مرگ و میر‌ها برای پلیس راهنمایی و رانندگی ایران چندان بی‌خرج هم نیست.

درآمد ناچیز اهل قلم

ایلنا: محسن پرویز از زمانی که از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفته، بیشتر فرصت دارد تا با رسانه‌ها گفتگو کند. او گفته: « درآمد اهالی قلم بسیار ناچیز است و شرایط مناسب برای اهالی قلم فراهم نیست.»

اطلاعات غلط

فارس: هنوز لیگ برتر فوتبال ایران آغاز نشده حرف و حدیث‌ها شروع شده. این بار پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران درباره اتفاقات به وجود آمده بین امیر قلعه‌نویی و اعضای تیم استقلال گفته: «به امیر قلعه‌نویی در مورد صحبت اعضای تیم استقلال اطلاعات غلط داده‌اند.»

دورانم تمام شد

فارس: دیه‌گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان هم که حسابی به خاطر شکست تحقیرآمیز برابر آلمان‌ها غمگین است گفته: «دوران من دیگر تمام شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها