جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

آلمان آرژانتین را نابود کرد

دیدار تیمهای ملی فوتبال آرژانتین و آلمان با نتیجه 4 بر صفر به سود آلمانها به پایان رسید و یک شکست تلخ و تاریخی را برای آرژانتین رقم زد. شاگردان یواخیم لو با برتری مقتدرانه از سد مردان مارادونا گذشتند و آرژانتین را تحقیر کردند.
کد خبر: ۳۳۷۸۸۸

به گزارش فارس، جدال دو تیم ملی فوتبال آلمان و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام نوزدهم از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه گرین پوینت در کیپ تاون آفریقای جنوبی کلید خورد.

مردان لو توفانی آغاز کردند و تیم برتر زمین بودند. آلمان مقتدرانه کنترل میانه میدان را در اختیار داشت و این برتری نفری و تاکتیکی باعث شد مولر بازیکن شماره 13 آلمان در دقیقه 3 دروازه سرخیو رومرو را باز کند.

در نیمه دوم آرژانتین منطقی و مدیریت شده آغاز کرد و آلمان هرگز عطش حمله و گلزنی نیمه نخست را نداشت.
بازی احساسی آرژانتین با دفاع منطقی آلمان نتیجه‌ای نداشت به جز غلبه لحظه به لحظه آلمان بر میانه میدان.

مردان یواخیم لو آرام آرام پیش رفتند تا در نهایت کلوزه در دقیقه 68 گل دوم آلمان را به ثمر رساند.

حالا می‌شد چهره تازه‌ای از مارادونا را تماشا کرد. آلمان کنترل بازی را در اختیار داشت و بازیکنان آرژانتین بدون هیچ مدیریتی بر رفتار تاکتیکی خود تنها دقایق بازی را مرور می‌کردند.

آلمان دست بردار نبود و توسط فردریش مدافع میانی خود در دقیقه 74 به گل سوم دست پیدا کرد.

آلمان هرگز عقب نشینی نکرد و تا پایان کار چندین موقعیت مسلم گلزنی را نیز از دست داد.

برتری آلمان ادامه پیدا کرد تا اینکه این تیم توسط کلوزه در دقیقه 89 به گل چهارم رسید تا مردان مارادونا را هم همانند انگلیس با 4 گل تحقیر کرده باشد.

ایرماتوف داور ازبکستانی در نیمه اول، به اوتامندی از آرژانتین و مولر (بازی بعدی را از دست داد) از آلمان کارت زرد نشان داد. در نیمه دوم نیز به ماسکرانو از آرژانتین کارت زرد داد.

همچنین شواین اشتایگر برترین بازیکن این میدان شناخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها